The Future of Retail (Retail in Detail 2019)

The Future of Retail (Retail in Detail 2019)

The Future of Retail (Retail in Detail 2019)

  • 5 ноември 2019
  • Sofia Event Center

Събитието

Конференцията Retail in Detail от 2019 вече се нарича The Future of Retail / Бъдещето на Ритейла и се фокусира върху тенденциите и иновациите, които моделират индустрията. 
Със своята 14 годишна история Retail in Detail форумът, се утвърди като платформа, която свързва и подкрепя цялата екосистема в ритейл сектора. 
Целта на събитието е да проследи кои са новите тенденции, достигнали до българския пазар, и как ще се променя бизнес средата през следващите години. Всички тези промени ще поставят на изпитание традиционния начин за правене на бизнес и ще отварят вратата за нови възможности и партньорства.
Форумът The Future of Retail е пресечна точка за основните и най-активни играчи на българския пазар и предоставя място за обмен на ценен опит, добри практики и нови идеи.

Теми в програмата

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години?
- Кои са предизвикателствата и възможностите пред местните търговци?
- Възможности за развитие и как българските компании могат да навлязат на регионалните пазари ?
- Как дигитализацията повлиява на индустрията и кои са новите технологии в ритейл сектора – роботика, изкуствен интелект, подходи, базирани на данни, лицево разпознаване?
- Ще навлезе ли ритейла в една по-устойчива и екологична фаза?

- Кои са тенденциите, които ще дефинират ритейл маркетинга през следващите години и как по-добре да ангажираме клиентите си?
- Как да създадем синергия между физическите и онлайн магазини?
-
Клиентите стават все по-информирани, те искат да живеят и да се хранят здравословно – какво може да им предложи ритейла?
- Кои са иновациите по отношение на търговските пространства, архитектура и недвижими имоти?

Формат
- презентации
- дискусионни панели
- нетуъркинг сесии

Защо да участвате
- Станете част от аудитория от 300 + участника и използвайте възможността за контакт с представители на високо ниво от най-успешните компании на пазара
- Разберете бъдещите тенденции и иновации, които ще формират сектора от вдъхновяващи международни лектори
- Чуйте най-успешните практики и научени уроци от българския пазар

Профил на аудиторията
Позиция: висш мениджмънт (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултантска дейност, оборудване, вносители

Кога и къде
Sofia Event Center, 05 ноември, 2019

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Регистрация
Ранна регистрация до 31 август 120 лв без ДДС
Ранна регистрация от 1 септември до 21 октомври 180 лв без ДДС
Регистрация след 21 октомври  240 лв без ДДС
* Събитието е за лица над 18 г.

Лектори

Джонатан Бойрия

Джонатан Бойрия

ръководител на отдела за продажби за Европа, Близкия Изток и Африка, SoftBank Robotics Europe

Алекс Урсу

Алекс Урсу

Мениджър за Централна и Източна Европа, Маркетингови решения, Salesforce

Андреа Пики

Андреа Пики

Ръководител дизайн на преживяването, River Island

Жана Бъсби

Жана Бъсби

Бизнес психолог и директор на Retail Reflections

Милена Драгийска

Милена Драгийска

Главен изпълнителен директор, Лидл България

Оги Попов

Оги Попов

Основател и управител, Broshura.bg

Андрей Попеску

Андрей Попеску

Директор, eMAG България

Матийо Жоли

Матийо Жоли

Мениджър "Услуги и иновации", Echangeur, БНП Париба Лични финанси

Константин Джелебов

Константин Джелебов

Съосновател и CEO на phyre

Йоана Цонева

Йоана Цонева

Mаркетинг мениджър в ИКЕА България

Алекс Ковачев

Алекс Ковачев

основател, управител и творчески директор, студио IDEA

Иван Граматиков

Иван Граматиков

Мениджър Търговски площи, C&W Forton

Мартин Димитров

Мартин Димитров

Регионален бранд мениджър, MARS Incorporated България

Кирил Маринов

Кирил Маринов

Генерален мениджър и член на борда, Henkel Poland, Beauty care

Ива Михова-Митровска

Ива Михова-Митровска

мениджър "Регулаторни въпроси и публични комуникации", Кока-Кола ХБК България

Габриела Стайкова и Стойчо Пампов

Габриела Стайкова и Стойчо Пампов

основатели на крафт пивоварни Ромбус, България

Борис Борисов

Борис Борисов

Управляващ партньор, Soapfactory

Иво Димитров

Иво Димитров

Съовновател, Палео Нaтурал Груп

Милен Георгиев

Милен Георгиев

Съосновател и управител, Екстрапак

Шакир Ахмедов

Шакир Ахмедов

Основател, OmniChannel

Албена Георгиева

Албена Георгиева

Главен оперативен директор, BILLA България

Анна Драганова

Анна Драганова

Управител, dm България

Илия Белев

Илия Белев

Главен оперативен директор, Т Маркет

Васил Василев

Васил Василев

Директор направление "Храни", Кауфланд България

Любомир Хърсев

Любомир Хърсев

Финансов и административен директор, Lidl България

Боян Рашев

Боян Рашев

Управляващ партньор, denkstatt България

Георги Малчев

Георги Малчев

Управляващ съдружник, Xplora

Антон Крантев

Антон Крантев

BDM Интелигентно Видеонаблюдение, Коника Минолта България

Георги Костов

Георги Костов

BDM Интелигентно Видеонаблюдение, Коника Минолта България

Адв. Валентин Савов

Адв. Валентин Савов

партньор, Савов и Партньори

Ясен Танев

Ясен Танев

регионален директор за Източна Европа, Zucchetti Bulgaria

Програма

ОСНОВНА ПРОГРАМА

Модератори:

Георги Малчев, Управляващ съдружник, Xplora
Ваня Бабанин, Б
ранд мениджмънт и управление на репутация, babanin.eu
 
9:00 – 9:30 Регистрация


9:30 – 9:50 Новата парадигма в ритейла: как психологическата основа на потребителското поведение се развива  и предефинира изискванията на бизнеса
Андреа Пики, ръководител дизайн на преживяването, River Island

9:50 – 10:05 Pepper в ритейла: как хуманоидните роботи формират преживяването във физическите магазини
Джонатан Бойрия, ръководител на отдела за продажби за Европа, Близкия Изток и Африка, SoftBank Robotics Europe

10:05 - 10:30 Психология на потребителите:какво наистина трябва да знаете
Андрю Бъсби,  сътрудник на Forbеs, автор и основател на Retail Reflections 
Жана Бъсби, бизнес психолог и директор на Retail Reflections 

10:30 – 10:45 Как да изградим доверие в процеса на пазаруването онлайн?
Андрей Попеску, директор, eMAG България

10:45 – 11:00 Персонализирайте всяко клиентско преживяване
Алекс Урсу, мениджър за Централна и Източна Европа, Маркетингови решения, Salesforce

11:00 - 11:30 Кафе пауза и нетуъркинг 

11:30– 11:45  Lidl - Пътят от националния до международния пазар
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор, Лидл България

11:45 -12:30 Дискусионен панел: Как с иновационни инвестиции подобряваме средата в България? 

Любомир Хърсев, финансови и административен директор, Lidl България
Анна Драганова, управител, dm България
Васил Василев, директор направление "Храни", Кауфланд България
Албена Георгиева, главен оперативен директор, Билла България
Илия Белев, главен оперативен директор, Т Маркет
Модератор: Александър Грозданов, Grozdanov Communications Consulting 

12:30 - 12:45  От мобилния телефон до магазина: бъдещето на ритейл маркетинга
Оги Попов, основател и управител, Broshura.bg

12:45- 13:00 Новата ера в търговията: Omni-channel плащания и услуги с добавена стойност
Константин Джелебов, съосновател и изпълнителен директор на phyre

13:00 – 14:00 Обяд и нетуъркинг 

14:00 – 14:15 Ролята на финтех компаниите и потребителското кредитиране за насърчаване на бизнес растежа на търговците на дребно 
Матийо Жоли, мениджър "Услуги и иновации", Echangeur, БНП Париба Лични финанси

14:15 - 14:25 Кръговата икономика на торбичките за пазаруване
Милен Георгиев, съосновател и управител, Екстрапак

14:25– 15:10 Дискусионен панел: Устойчиви практики, споделени от лидерите в индустрията 

Йоана Цонева, маркетинг мениджър в ИКЕА България
Кирил Маринов, генерален мениджър и член на борда, Henkel Poland, Beauty care
Ива Михова-Митровска, мениджър "Регулаторни въпроси и публични комуникации", Кока-Кола ХБК България
Милен Георгиев, съосновател и управител, Екстрапак
Модератор: Боян Рашев, управляващ партньор, denkstatt България

15:10– 15:40   Кафе пауза и нетуъркинг  

15:40 – 16:15  Дискусионен панел: Бъдещето на физическите магазини

Алекс Ковачев, основател, управител и творчески директор, студио IDEA
Иван Граматиков, мениджър Търговски площи, C&W Forton
Шакир Ахмедов, основател, Omnichannel
Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora

16:15 - 17:00 Дискусионен панел: Как да лансираме успешно нови продукти и да ангажираме клиентите си
          
Габриела Стайкова и Стойчо Пампов, основатели на крафт пивоварни Ромбус, България
Иво Димитров, съовновател, Палео Нaтурал Груп
Борис Борисов, управляващ партньор, Soapfactory
Мартин Димитров, регионален бранд мениджър, MARS Incorporated България
Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora


ПАРАЛЕЛНА ПРОГРАМА: УЪРКШОПОВЕ

11:30 - 12:30  „Компютри с очи“ анализират клиентско поведение и оптимизират търговските площи
Антон Крантев, Мениджър Бизнес Развитие Интелигентно Видеонаблюдение, Коника Минолта България
Георги Костов, Мениджър Бизнес Развитие Интелигентно Видеонаблюдение, Коника Минолта България

Акценти:
- Демонстрация на високотехнологични решения, базирани на интелигентно видеонаблюдение, подпомагащи взимането на решения.
- Клиентски поведенчески анализ и оптимизация на процеси и търговски площи.

14:00 - 15:00 Практическо прилагане на наредба Н18 – Детайлите в  Дефинициите СУПТО, Търговски обект и електронен магазин​
Ясен Танев,  регионален директор за Източна Европа, Zucchetti Bulgaria
Адв. Валентин Савов, партньор, Савов и Партньори

Акценти:
- Последни новини около наредба Н18 и правната и нормативна рамка. 
- Има ли неСУПТО и кога то е приложимо
- Как да използвате възможността за обособяване на зони без плащане в брой и такива, които да ги обслужват
- Какво е електронен магазин и какви са предимства, когато не е СУПТО – опции
- Базата данни с продажби – колко е важно да я пазите и може без нея 
- Бъдещето в търговията не приключва с наредба Н18 – нови моменти и добри инициативи

 
*Уъркшоповете са безплатни за регистрирани участници за конференцията. Записването става на място в деня на събитието.
">

Партньори

Lidl Broshura eMAG Salesforce PMI Mondelez Extrapack Mars Phyre Omnichannel Philips BNP Konica Zucchetti Botevgradsko Landmark riceup baristo Devin btv

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

Отдел Събития

event@economedia.bg

За счетоводни въпроси

krasimira.ganchina@economedia.bg

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK