Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза

Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза

Минало Капитал Online + Offline

За събитието

Местата за този уебинар са запълнени и регистрацията е затворена. Очаквайте запис от уебинара след края на събитието на www.capital.bg
Вижте останалите планирани уебинари на events.economedia.bg


Безпрецедентната криза, причинена от COVID-19 се отразява тежко на личния и на икономическия живот и бизнесите в почти всички сектори понасят значителни щети.

В тази трудна ситуация “на първа линия” в компаниите излизат HR мениджърите, които се сблъскват с нови и непознати до този момент предизвикателства. В условия на дистанционна работа те трябва да се погрижат за служителите по най-добрия начин, да съхранят културата в организацията, да поддържат хората ангажирани и да им помогнат да се справят със стреса от несигурността, която обхваща всеки елемент от живота ни. Това са само малка част от новите задължения на HR специалистите. 

“Капитал” и “Кариери” поканиха HR мениджъри от различни по големина и специализация компании, които ще споделят опита си от последните седмици и ще дадат практични идеи и инструменти за справяне с непознати предизвикателства. Уебинарът „Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза“ ще се проведе на 5 май от 15 ч.

Ето част от темите, които ще бъдат засегнати:
- Как да запазим корпоративната култура и да останем верни на ценностите на компанията
- Как да помогнем на хората в компанията да останат мотивирани и продуктивни 
- Как да запазим служителското преживяване във виртуална среда
- Как ефективно да управляваме работните процеси от разстояние в малки и големи екипи
- Как да се погрижим за физическото и психическото здраве на хората в компанията
- Как да се справим с предизвикателствата на дистанционното наемане и адаптацията на нови служители

С участието на:
Мария Атанасова, директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress
Виктор Фачев, директор "Човешки ресурси", SiteGround
Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси", Лидл България
Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“, Аурубис
Петя Димитрова, ръководител направление "Софтуер и услуги за УЧР", Технологика
Светослав Богатинов, организационен консултант, ИнМениджмънт

Уебинарът ще се проведе на 5 май от 15:00 ч. в платформата Zoom.

Участието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук.

Можете да зададете своя въпрос предварително тук.

След попълване на регистрационната форма, ще получите имейл с потвърждение и линк за достъп до уебинара. В случай, че не получите такъв имейл в рамките на 1 час след регистрация, свържете се с нас на [email protected]
В деня на уебинара (5 май) ще получите нов, подсещащ имейл един час преди началото на събитието.

Лектори

Мария Атанасова

Мария Атанасова

директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

Виктор Фачев

Виктор Фачев

директор "Човешки ресурси" в SiteGround

Катерина Шопова

Катерина Шопова

директор "Човешки ресурси" в Лидл България

Анелия Димова

Анелия Димова

ръководител "Човешки ресурси Югоизточна Европа", Аурубис

Петя Димитрова

Петя Димитрова

ръководител направление "Софтуер и услуги за УЧР", Технологика

Светослав Богатинов

Светослав Богатинов

организационен консултант, ИнМениджмънт

Билети

Регистрация за участие 0 BGN В наличност 2020-05-05T15:00:00 0 лв. с ДДС
Регистрация за участие
Към регистрацията

Контакти

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK