
Технологични решения за дистанционна работа
- Zoom, 16:00 ч.
За събитието
Отдалечената работа е тенденция, която започна преди тази медицинска криза, и едва ли ще приключи с нея. Тя е част от процеса на дигитализация на бизнеса и индустриите. Преди кризата трябваше да дигитализираме бизнес-процеси заради бъдещето. И сега основната причина остава същата. Към нея кризата добавя само малко повече спешност.
Много често дори установени дигитални процеси не са съобразени с днешната ситуация. Проектирани са при допускане, че хората са в един офис, или поне в една корпоративна мрежа. Рядко планирането е такова, че да е възможна работата от множество домашни офиси с разпръснати служители, ползващи най-често незащитен достъп до интернет от най-различни доставчици.
Уебинарът има за цел да дискутира аспекти на отдалечената работа, които изискват бързи решения, сред които:
• Най-спешни въпроси, които изискват внимание за облачна колаборативна работа с документи и проекти
• Основни насоки за успешна дигитализация на традиционните индустрии - примери от индустриални предприятия
• Защо приложенията с отворен код дават надеждност за по-висока сигурност и неприкосновеност на данните
И трите посоки ще бъдат илюстрирани с примери, базирани на софтуер с отворен код, което ги прави достъпни за всеки бизнес, но по-важното е, че осигуряват пълен контрол върху собствеността на данните и информацията, които се споделят или съхраняват чрез тях.
Уебинарът ще се проведе на български език.
Участници
Георги Стоев, модератор - Макроикономист и председател на Trakia Tech
Йовко Ламбрев, ИТ архитект на инфраструктурни и облачни решения, съосновател на Trakia Tech
Милен Георгиев, CEO на Екстрапак
Емил Ивов, Oсновател и ръководител на jitsi.org
Уебинарът ще се проведе на 10 юни от 16:00 ч. в платформата Zoom.
Продължителността на уебинара е 1 час.
Участието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук.
Можете да зададете своя въпрос предварително тук.
След попълване на регистрационната форма, ще получите имейл с потвърждение и линк за достъп до уебинара. В случай, че не получите такъв имейл в рамките на 1 час след регистрация, свържете се с нас на [email protected]
В деня на уебинара (10 юни) ще получите нов, подсещащ имейл един час преди началото на събитието.
Много често дори установени дигитални процеси не са съобразени с днешната ситуация. Проектирани са при допускане, че хората са в един офис, или поне в една корпоративна мрежа. Рядко планирането е такова, че да е възможна работата от множество домашни офиси с разпръснати служители, ползващи най-често незащитен достъп до интернет от най-различни доставчици.
Уебинарът има за цел да дискутира аспекти на отдалечената работа, които изискват бързи решения, сред които:
• Най-спешни въпроси, които изискват внимание за облачна колаборативна работа с документи и проекти
• Основни насоки за успешна дигитализация на традиционните индустрии - примери от индустриални предприятия
• Защо приложенията с отворен код дават надеждност за по-висока сигурност и неприкосновеност на данните
И трите посоки ще бъдат илюстрирани с примери, базирани на софтуер с отворен код, което ги прави достъпни за всеки бизнес, но по-важното е, че осигуряват пълен контрол върху собствеността на данните и информацията, които се споделят или съхраняват чрез тях.
Уебинарът ще се проведе на български език.
Участници
Георги Стоев, модератор - Макроикономист и председател на Trakia Tech
Йовко Ламбрев, ИТ архитект на инфраструктурни и облачни решения, съосновател на Trakia Tech
Милен Георгиев, CEO на Екстрапак
Емил Ивов, Oсновател и ръководител на jitsi.org
Уебинарът ще се проведе на 10 юни от 16:00 ч. в платформата Zoom.
Продължителността на уебинара е 1 час.
Участието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук.
Можете да зададете своя въпрос предварително тук.
След попълване на регистрационната форма, ще получите имейл с потвърждение и линк за достъп до уебинара. В случай, че не получите такъв имейл в рамките на 1 час след регистрация, свържете се с нас на [email protected]
В деня на уебинара (10 юни) ще получите нов, подсещащ имейл един час преди началото на събитието.