Успешни стратегии за електронна търговия
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

Минало Капитал Online + Offline

За събитието

Втората годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.

Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.

Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.


Цена за регистрация
Цена: 180 лв. без ДДС

Краен срок на регистрация - 15 март

Можете да следите новини за събитието във Facebook


 

Лектори

Геновева Петрова

Геновева Петрова

партньор, REMIX

Николай Пирянков

Николай Пирянков

съосновател и CEO, Taylor & Hart

Ева Вучева

Ева Вучева

съосновател и CEO, Contento.tech

Спас Сливков

Спас Сливков

изпълнителен директор, OLX и Shedd

Илиан Георгиев

Илиан Георгиев

изпълнителен директор и член на УС, БАКБ

Ваня Манова

Ваня Манова

Мениджър на Mastercard за България и Македония

Огнян Лахчев

Огнян Лахчев

Маркетплейс мениджър, eMAG.bg

Рейн Сюкер

Рейн Сюкер

Изпълнителен директор, Ecommerce Foundation

Милен Райков

Милен Райков

съдружник, Данъци и Право, EY Bulgaria

Пол Копил

Пол Копил

създател и CEO, Qeops.eu

Паоло Полити

Паоло Полити

директор международни продажби, Nielsen

Александър Китов

Александър Китов

Съосновател и CEO, Perpetto

Мъри Иванов

Мъри Иванов

CEO, Metrilo

Моника Митева

Моника Митева

директор Маркетинг и Продажби, DHL Express България

Давиде Мацанти

Давиде Мацанти

CPO, Qixxit

Любомир Чолаков

Любомир Чолаков

генерален мениджър, еCommera Linked by Isobar за България

Армандо Родригес

Армандо Родригес

старши мениджър проекти, Privalia

Зорница Чугреева

Зорница Чугреева

Изпълнителен директор, BGmenu

Програма

Билети

Цена за един участник 216 BGN В наличност 2017-03-16T00:00:00 216 лв. с ДДС
Цена за един участник
Към регистрацията

Контакти

Отдел "Събития":

[email protected]

тел: 02/ 4615 451
За счетоводни въпроси:
[email protected]
тел:02/ 4615 458

Галерия

Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

16 март 2017

Вижте още снимки ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK