
The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies
- Хибридно събитие, 09:00 ч.
За събитието
Пандемията и последвалото я ускоряване на цифровата трансформация поставиха началото на фундаментална промяна на начина, по който ще работим в бъдеще. Навлизаме в ера на нови организационни структури, работни процеси и методи за управление на човешките ресурси.
Форумът „The Future of Work Summit“ има солидна история. От 2005 г. насам той е сред най-известните платформи за обмен на знания, опит и най-добри практики в региона. Следвайки технологичните промени в индустрията, той поема в платната си вятъра на промяната и в следващото издание ще се стреми още по-смело да подпомага лидерите и да ги подготвя за бъдещето.
Дневният ред на лидерите след КОВИД-19 вече е пълен със задачи за преосмисляне почти на всичко. От друга страна, това дава на ръководителите и основателите на компании уникална възможност да предефинират самия характер на труда, взаимодействията със служителите и това как организациите трябва да функционират, за да обслужват още по-добре своите екосистеми.
ТЕМИ
ФОРМАТ: ХИБРИДНО СЪБИТИЕ
Презентации и дискусии
Уъркшопи
Онлайн сесии
Нетуъркинг инструменти
Digital Goodie Bag
28 ОКТОМВРИ
Форум на високо равнище „The Future of Work Summit“ – лидерство, таланти и технологии
Необходима е предварително регистрация тук
В този интерактивен онлайн уъркшоп използваме дизайн процеса като агент за промяна на работната култура, която искаме да имаме в организациите. Очаквайте забавно и провокиращо изследване на бъдещето на работното пространство през очите на публиката.
В този смисъл сесията е подходяща за всяка аудитория-т.е. всеки, който се грижи за средата, в която ще работим, който иска да влезе в обувките на дизайнер и е любопитен да премине през процеса на съвместно създаване.
Какво ще трябва да подготвите за уъркшопа: уверете се, че се присъединявате от десктоп устройство и zoom работи на вашия компютър. Преди началото, на всички регистрирани ще бъде изпратен имейл за самоподготовка.
АУДИТОРИЯ
Висши корпоративни ръководители и мениджъри, специалисти по ЧР, специалисти по ИТ, консултантски фирми, агенции за наемане на персонал, представители на публичната администрация, специалисти по връзки с обществеността, НПО
КОГА И КЪДЕ
28 октомври 2021 г.
Хибриден билет: 240 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.
Премиум Онлайн билет: 120 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
Онлайн билет: 72 лв.(с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
Получавайте интересно съдържание за Future of Work на имейл. Абонирайте се за нашия бюлетин.
Форумът „The Future of Work Summit“ има солидна история. От 2005 г. насам той е сред най-известните платформи за обмен на знания, опит и най-добри практики в региона. Следвайки технологичните промени в индустрията, той поема в платната си вятъра на промяната и в следващото издание ще се стреми още по-смело да подпомага лидерите и да ги подготвя за бъдещето.
- ЛИДЕРСТВО
Дневният ред на лидерите след КОВИД-19 вече е пълен със задачи за преосмисляне почти на всичко. От друга страна, това дава на ръководителите и основателите на компании уникална възможност да предефинират самия характер на труда, взаимодействията със служителите и това как организациите трябва да функционират, за да обслужват още по-добре своите екосистеми.
- ТАЛАНТИ
- ТЕХНОЛОГИИ
ТЕМИ
- Как изглежда трудът след пандемията – стратегии за смело стъпване в бъдещето и използване на възможностите
- Лидерство и адаптиране в бурни времена – поуки, научени от изтъкнати лидери в индустрията
- Преструктуриране на работното място в хибридна среда – предефиниране на колаборацията
- Новият трудов живот – промяна на организационната парадигма
- Дизайн на оперативни модели и екипи, функциониращи на базата на дигитални способности
- Изграждане на култура на приобщаване и благополучие в организацията
- Новата роля на мениджъра по ЧР
- Изграждане на трудови екосистеми и възползване от глобалната икономика на талантите
ФОРМАТ: ХИБРИДНО СЪБИТИЕ
Презентации и дискусии
Уъркшопи
Онлайн сесии
Нетуъркинг инструменти
Digital Goodie Bag
28 ОКТОМВРИ
Форум на високо равнище „The Future of Work Summit“ – лидерство, таланти и технологии
- Вдъхновяващи встъпления
- Всеобхватни дискусии
- Практически сесии
- Възможност за работа в мрежа офлайн и онлайн
Необходима е предварително регистрация тук
В този интерактивен онлайн уъркшоп използваме дизайн процеса като агент за промяна на работната култура, която искаме да имаме в организациите. Очаквайте забавно и провокиращо изследване на бъдещето на работното пространство през очите на публиката.
В този смисъл сесията е подходяща за всяка аудитория-т.е. всеки, който се грижи за средата, в която ще работим, който иска да влезе в обувките на дизайнер и е любопитен да премине през процеса на съвместно създаване.
Какво ще трябва да подготвите за уъркшопа: уверете се, че се присъединявате от десктоп устройство и zoom работи на вашия компютър. Преди началото, на всички регистрирани ще бъде изпратен имейл за самоподготовка.
АУДИТОРИЯ
Висши корпоративни ръководители и мениджъри, специалисти по ЧР, специалисти по ИТ, консултантски фирми, агенции за наемане на персонал, представители на публичната администрация, специалисти по връзки с обществеността, НПО
КОГА И КЪДЕ
28 октомври 2021 г.
Хибриден билет: 240 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.
Премиум Онлайн билет: 120 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
Онлайн билет: 72 лв.(с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
Получавайте интересно съдържание за Future of Work на имейл. Абонирайте се за нашия бюлетин.
Лектори
Билети
- 72 лв. с ДДС
- Дигитален билет
- 120 лв. с ДДС
- Премиум Дигитален билет
- 240 лв. с ДДС
- Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина - Лимитиран
Нашият план за безопасност в пандемията
Всички събития на “Икономедиа” се провеждат според действащите заповеди и противоепидемични мерки на Министерството на здравеопазването в България.
При покачване на броя на заболелите и нови, по-сериозни ограничения към събирането на хора, конференциите преминават в изцяло виртуална среда. Приоритет за нас като организатори са здравето и сигурността на всички участници и партньори.
Физическата част на хибридните събития се провежда в SEG Virtual Hub Krivina при публика до 100 човека. Моля, имайте предвид, че достъп до физическото събитие имат само притежателите на хибриден билет, а при изчерпване на броя на билетите, опцията за покупка няма да бъде активна на сайта на събитието. Хибриден билет можете да закупите до три дни преди ивента.
В залата ще бъдат допускани притежатели на хибриден билет, които имат валиден здравен сертификат, удостоверяващ ваксинация, преболедуване или отрицателен резултат от тест за COVID-19. Необходимо е спазването на физическа дистанция и носенето на защитни маски.
Гостите на събитието ще имат осигурени вода, кафе, леки закуски, обяд и достъп до самостоятелно пространство за провеждане на работни срещи.
При хибриден билет със заявен транспорт гостите на събитието ще имат възможност да използват ваучери за безплатен самостоятелен превоз със Spark до виртуалния хъб и обратно. Номерът на ваучера и инструкции за неговото активиране очаквайте на подадения при регистрацията имейл 24 часа преди събитието.
Всички събития на “Икономедиа” се провеждат според действащите заповеди и противоепидемични мерки на Министерството на здравеопазването в България.
При покачване на броя на заболелите и нови, по-сериозни ограничения към събирането на хора, конференциите преминават в изцяло виртуална среда. Приоритет за нас като организатори са здравето и сигурността на всички участници и партньори.
Физическата част на хибридните събития се провежда в SEG Virtual Hub Krivina при публика до 100 човека. Моля, имайте предвид, че достъп до физическото събитие имат само притежателите на хибриден билет, а при изчерпване на броя на билетите, опцията за покупка няма да бъде активна на сайта на събитието. Хибриден билет можете да закупите до три дни преди ивента.
В залата ще бъдат допускани притежатели на хибриден билет, които имат валиден здравен сертификат, удостоверяващ ваксинация, преболедуване или отрицателен резултат от тест за COVID-19. Необходимо е спазването на физическа дистанция и носенето на защитни маски.
Гостите на събитието ще имат осигурени вода, кафе, леки закуски, обяд и достъп до самостоятелно пространство за провеждане на работни срещи.
При хибриден билет със заявен транспорт гостите на събитието ще имат възможност да използват ваучери за безплатен самостоятелен превоз със Spark до виртуалния хъб и обратно. Номерът на ваучера и инструкции за неговото активиране очаквайте на подадения при регистрацията имейл 24 часа преди събитието.
БИЛЕТИ
Моля, обърнете внимание, че регистрацията за събитието изисква ID в Capital
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина - Лимитиран
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
- Неограничен достъп до видеата от събитието
- Възможност за физическо присъствие - достъп до специално подготвено пространстранство с видео стена на територията на студиото. На място ще има възможност за работни срещи, нетуъркинг сесии, среща на живо с някои от лекторите.
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина + заявка за транспорт - Лимитиран
Заявка към хибридния билет да се ползва транспорт от и до студиото. Ще има възможност да се използват ваучери за безплатен самостоятелен превоз със Spark до виртуалния хъб и обратно. Номерът на ваучера и инструкции за неговото активиране очаквайте на подадения при регистрацията имейл 24 часа преди събитието.
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.
Премиум Дигитален билет
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
- Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
- Неограничен достъп до видеата от събитието
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
Дигитален билет
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
- Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.
* Отстъпки за абонати на Капитал:
Всички годишни абонати имат 100% отстъпка за Digital Ticket.
За да получите промоционален код за отстъпката, моля пишете ни на [email protected]
Програма
Партньори
Технологичен партньор:
Генерални партньори:
Официален партньор:
Партньори:
Coffee Partner:
Предпочитан логистичен партньор
Партньори на събитието:
Виртуален партньор:
Предишни издания
Контакти
Свързани статии











