The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies

The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies

Предстоящо Капитал In line with the tectonic shift in the industry, the forum is grasping the wind of change and the forthcoming edition will focus even bolder to help and navigate the future-proof leaders Online + Offline

За събитието

Пандемията и последвалото я ускоряване на цифровата трансформация поставиха началото на фундаментална промяна на начина, по който ще работим в бъдеще. Навлизаме в ера на нови организационни структури, работни процеси и методи за управление на човешките ресурси.

Форумът „The Future of Work Summit“ има солидна история. От 2005 г. насам той е сред най-известните платформи за обмен на знания, опит и най-добри практики в региона. Следвайки технологичните промени в индустрията, той поема в платната си вятъра на промяната и в следващото издание ще се стреми още по-смело да подпомага лидерите и да ги подготвя за бъдещето.
  • ЛИДЕРСТВО
2020 г. изправи много лидери пред фундаментални предизвикателства, които не бяха срещали досега. Озовали ли сред безпрецедентна несигурност на всички нива, те започнаха да съзнават, че дори най-успешните компании днес функционират по старите правила и не са готови да навлязат в бъдещето.

Дневният ред на лидерите след КОВИД-19 вече е пълен със задачи за преосмисляне почти на всичко. От друга страна, това дава на ръководителите и основателите на компании уникална възможност да предефинират самия характер на труда, взаимодействията със служителите и това как организациите трябва да функционират, за да обслужват още по-добре своите екосистеми.
  • ТАЛАНТИ
Талантливите хора винаги са били най-ценният актив на всяко предприятие. Една положителна страна на пандемията е това, че ролите, структурите и географските граници вече нямат предишното си значение. Благодарение на технологичните иновации човешката сила може да бъде използвана почти отвсякъде и все повече бизнеси разширяват своите мрежи от таланти извън собствените си организации. Бъдещето принадлежи на отворената икономика на талантите. Ето защо новите глобални екосистеми за таланти вече преобразяват традиционните начини на управление. Звездният екип на всяка компания ще е съсредоточен върху реални проекти и ще включва „взети под наем“ и свободнопрактикуващи таланти, които не принадлежат към основния състав на компанията, но са част от нейната верига за създаване на стойност.
  • ТЕХНОЛОГИИ
Цифровизацията променя радикално начина и мястото на работа, пътищата за комуникация и средствата за взаимодействие. Тя ще продължи да определя нашата работна среда през следващите десетилетия. Изкуственият интелект и автоматизацията се развиват по-бързо, отколкото изобщо можеше да си представим. Подемът на дигиталното работно място преобразува физическия офис в място, чиято роля е да стимулира взаимодействието, социализацията и връзките между хората. Ортодоксалният модел е „от 9 до 17 в офиса“. Възприемането и оптимизирането на гъвкава организация на труда ще има стратегическо значение за огромен брой бизнеси през следващите години. Какво трябва да включват вашите цифрови оръдия на труда в бъдеще?

ТЕМИ
  • Как изглежда трудът след пандемията – стратегии за смело стъпване в бъдещето и използване на възможностите
  • Лидерство и адаптиране в бурни времена – поуки, научени от изтъкнати лидери в индустрията
  • Преструктуриране на работното място в хибридна среда – предефиниране на колаборацията
  • Новият трудов живот – промяна на организационната парадигма
  • Дизайн на оперативни модели и екипи, функциониращи на базата на дигитални способности
  • Изграждане на култура на приобщаване и благополучие в организацията
  • Новата роля на мениджъра по ЧР
  • Изграждане на трудови екосистеми и възползване от глобалната икономика на талантите

ФОРМАТ: ХИБРИДНО СЪБИТИЕ и серия уебинари

ХИБРИДНО СЪБИТИЕ

28 ОКТОМВРИ
Форум на високо равнище „The Future of Work Summit“ – лидерство, таланти и технологии
  • Вдъхновяващи встъпления
  • Всеобхватни дискусии
  • Практически сесии
  • Възможност за работа в мрежа офлайн и онлайн
Онлайн уъркшоп на тема: Design your own workspace of the future
Необходима е предварително регистрация тук


В този интерактивен онлайн уъркшоп използваме дизайн процеса като агент за промяна на работната култура, която искаме да имаме в организациите. Очаквайте  забавно и провокиращо изследване на бъдещето на работното пространство през очите на публиката.
 
В този смисъл сесията е подходяща за всяка аудитория-т.е. всеки, който се грижи за средата, в която ще работим, който иска да влезе в обувките на дизайнер и е любопитен да премине през процеса на съвместно създаване.
 
Какво ще трябва да подготвите за уъркшопа: уверете се, че се присъединявате от десктоп устройство и zoom работи на вашия компютър.

СЕРИЯ УЕБИНАРИ

Дигиталната дискусия „The Future of Work Summit“ е серия от виртуални събития, предшестващи годишната конференция. Като ценна част от платформата „The Future of Work Summit“, тяхната задача е да ориентират изпълнителните директори в тези бурни времена.

На всеки уебинар ще бъде представен известен консултант или бизнес лидер със сериозен опит. Предвидени са практически сесии с реални казуси и време за полезен обмен на идеи и практики, пригодни за бъдещето.
 
23 МАРТ
Как да ръководим, полагаме грижи и вдъхновяваме от разстояние

23 АПРИЛ
Новата концепция за офиса

30 СЕПТЕММВРИ
Ментално здраве на работното място

АУДИТОРИЯ
Висши корпоративни ръководители и мениджъри, специалисти по ЧР, специалисти по ИТ, консултантски фирми, агенции за наемане на персонал, представители на публичната администрация, специалисти по връзки с обществеността, НПО

ФОРМАТ: ХИБРИДНО СЪБИТИЕ
Презентации и дискусии
Уъркшопи
Онлайн сесии
Нетуъркинг инструменти
Digital Goodie Bag

КОГА И КЪДЕ
28 октомври 2021 г.

Хибриден билет: 240 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.


Премиум Онлайн билет: 120 лв. (с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.

Онлайн билет: 72 лв.(с ДДС)
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.

Получавайте интересно съдържание за Future of Work на имейл. Абонирайте се за нашия бюлетин.

Лектори

Джоб дер Форт

Джоб дер Форт

Изпълнителен директор и съосновател на Remote

Дан Шаубел

Дан Шаубел

Управляващ партньор в Workplace Intelligence

Бенджамин Лейкър

Бенджамин Лейкър

Професор по лидерство и следдипломна изследователска дирекция в Henley Business School

Джейсън Кинг

Джейсън Кинг

Главен изпълнителен директор и Председател на борда на директорите на Теленор България

Огнян Траянов

Огнян Траянов

Собственик и изпълнителен директор, ТехноЛогика ЕАД

Мария Атанасова

Мария Атанасова

Старши директор "Глобални бизнес партньори", Progress

Хуан Корал

Хуан Корал

Човешки ресурси Водещ за регионални функции @ Оперативно звено в Европа, Coca-Cola

Давид Бизе

Давид Бизе

Основател и главен изпълнителен директор, Talent Fountain

Рада Йосифова

Рада Йосифова

Началник отдел "Човешки ресурси", Райфайзенбанк

Галина Чулева

Галина Чулева

Главен директор "Управление на хора и култура", Теленор България

Атанас Райков

Атанас Райков

Старши директор EMENA в Rakuten Viber

Ева Македонска

Ева Македонска

Директор Човешки ресурси, Chaos

Емилия Крайнова

Емилия Крайнова

Основател и главен изпълнителен директор, Communication Academy

Деси Стоянова

Деси Стоянова

Журналист, bTV Media Group

Венцислав Касамски

Венцислав Касамски

Директор бизнес развитие за aутсорсинг центровете на Modis в Европа

Цветанка Минчева

Цветанка Минчева

Главен изпълнителен директор, УниКредит Булбанк

Рене Томова

Рене Томова

Дизайн партньор в Eleven Ventures

Албена Тодорова

Албена Тодорова

Sales Manager The Body Shop, Textura, Duka

Аурелия Пи

Аурелия Пи

HR lead for the Western and Southern Region at Uber

Моника Симеонова

Моника Симеонова

Мениджър човешки ресурси, Dynamo Software

Програма

Партньори

Технологичен партньор:

Генерални партньори:

Официален партньор:

Партньори:

launchlabs Sofia

Предпочитан логистичен партньор

Партньори на събитието:

Виртуален партньор:

Билети

Дигитален билет 72 BGN В наличност 2021-10-28T00:00:00 72 лв. с ДДС
Дигитален билет
Премиум Дигитален билет 120 BGN В наличност 2021-10-28T00:00:00 120 лв. с ДДС
Премиум Дигитален билет
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина - Лимитиран 240 BGN В наличност 2021-10-28T00:00:00 240 лв. с ДДС
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина - Лимитиран
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина + заявка за транспорт - Лимитиран 240 BGN В наличност 2021-10-28T00:00:00 240 лв. с ДДС
Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина + заявка за транспорт - Лимитиран
Към регистрацията
Нашият план за безопасност в пандемията 
Всички събития на “Икономедиа” се провеждат според действащите заповеди и противоепидемични мерки на Министерството на здравеопазването в България. 
При покачване на броя на заболелите и нови, по-сериозни ограничения към събирането на хора, конференциите преминават в изцяло виртуална среда. Приоритет за нас като организатори са здравето и сигурността на всички участници и партньори.
Физическата част на хибридните събития се провежда в SEG Virtual Hub Krivina при публика до 100 човека. Моля, имайте предвид, че достъп до физическото събитие имат само притежателите на хибриден билет, а при изчерпване на броя на билетите, опцията за покупка няма да бъде активна на сайта на събитието. Хибриден билет можете да закупите до три дни преди ивента. 
В залата ще бъдат допускани притежатели на хибриден билет, които имат валиден здравен сертификат, удостоверяващ ваксинация, преболедуване или отрицателен резултат от тест за COVID-19. Необходимо е спазването на физическа дистанция и носенето на защитни маски. 
Гостите на събитието ще имат осигурени вода, кафе, леки закуски, обяд и достъп до самостоятелно пространство за провеждане на работни срещи. 
При хибриден билет със заявен транспорт гостите на събитието ще имат възможност да използват ваучери за безплатен самостоятелен превоз със Spark до виртуалния хъб и обратно. Номерът на ваучера и инструкции за неговото активиране очаквайте на подадения при регистрацията имейл 24 часа преди събитието.

БИЛЕТИ
Моля, обърнете внимание, че регистрацията за събитието изисква ID в Capital

Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина - Лимитиран
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
 Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
- Неограничен достъп до видеата от събитието
- Възможност за физическо присъствие  -  достъп до специално подготвено пространстранство с видео стена на територията на студиото. На място ще има възможност за работни срещи, нетуъркинг сесии, среща на живо с някои от лекторите.
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.

Хибриден билет Виртуален Хъб Кривина + заявка за транспорт - Лимитиран
Заявка към хибридния билет да се ползва транспорт от и до студиото. Ще има възможност да се използват ваучери за безплатен самостоятелен превоз със Spark до виртуалния хъб и обратно. Номерът на ваучера и инструкции за неговото активиране очаквайте на подадения при регистрацията имейл 24 часа преди събитието.
Краен срок за регистрация - 25 октомври 2021 г.

Премиум Дигитален билет
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
- Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
- Неограничен достъп до видеата от събитието
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.

Дигитален билет
- Пълен онлайн достъп до излъчването на събитието на живо
- Възможност за онлайн 1-to-1 срещи в платформата
- Задаване на въпроси към лекторите и участие в анкети, когато е приложимо
- 24-часа допълнителен достъп до стрийма на събитието
- Специални оферти и съдържание от партньорите
Краен срок за регистрация - 27 октомври 2021 г.

* Отстъпки за абонати на Капитал:
Всички годишни абонати имат 100% отстъпка за Digital Ticket.
За да получите промоционален код за отстъпката, моля пишете ни на [email protected]

Контакти

Отдел Събития

[email protected]

 
За счетоводни въпроси

[email protected]