Retail in Detail
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Retail in Detail

Retail in Detail

Минало Капитал Online + Offline

За събитието

За събитието:
 
Retail in Detail. The big transformation.
Събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб. Целта е да се проследи кои от тези тенденции са достигнали до българския пазар и как ще се променя средата през следващите години. Всички тези промени поставят на изпитание традиционния бизнес и отварят вратата за нови модели. Еднодневната конференция ще срещне представителите на бизнеса, за да обменят опит както помежду си, така и да чуят от първа ръка от международните специалисти как ще се променя търговията в близко бъдеще.
 
Технологиите навлизат все по-осезаемо в търговията на дребно и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата. И това е само една от промените, които се случват в ритейла. Новите технологии и опита на потребителите увеличават очакването към търговците – продуктът трябва да е качествен, уникален, с добавена стойност и на добра цена. Клиентите става по-информирани, искат да живеят природосъобразно и да се хранят здравословно. Пазаруването не е просто харчене на пари и пълнене на торби, а преживяване, подплатено с емоции и спомени. Всичко това променя средата. Търговията е в пълна трансформация.

Лектори

Святослава Свист

Святослава Свист

Управляващ директор, Нилсън България

Камен Янкулов

Камен Янкулов

Изпълнителният директор на OLX и Shedd за България

Ивайло Нецов

Ивайло Нецов

Изпълнителен директор на foodpanda България

Красимира Райчева

Красимира Райчева

Мениджър на VISA за България

Грегор Лаптас

Грегор Лаптас

директор "Стратегии и операции", PwC Полша

Стефана Цекова

Стефана Цекова

Стефана Цекова, партньор Schoenherr Bulgaria

Стела Първанова

Стела Първанова

Директор дирекция "Търговия и маркетинг" и член на Управителния съвет, Kaufland България

Милена Драгийска-Денчева

Милена Драгийска-Денчева

главен изпълнителен директор, Лидл България

Стоян Тачев

Стоян Тачев

Прокурист и ръководител "Проекти и процеси", Билла България

Диана Ангелова

Диана Ангелова

мениджър Онлайн търговия и комуникации, Декатлон България

Дарина Стоянова

Дарина Стоянова

изпълнителен директор, Престиж-96

Галина Петрова

Галина Петрова

супервайзор "Нови канали на дистрибуция", Кока Кола Хеленик България

Мариана Агич-Молнар

Мариана Агич-Молнар

Директор регион Адриатика в ГфК, Директор бизнес развитие за ЦИЕ на Integrated Market Intelligence

Владимир Христов

Владимир Христов

изпълнителен директор "Бизнес Маркетинг и Продажби"

Георги Малчев

Георги Малчев

Управляващ съдружник, Xplora

Програма

Билети

Такса за регистрация 216 BGN В наличност 2017-10-31T00:00:00 216 лв. с ДДС
Такса за регистрация
Към регистрацията

Контакти

Отдел "Събития"
[email protected]

тел: 02/ 4615 451
За счетоводни въпроси
[email protected]

тел:02/ 4615 458

Материали

Галерия

Retail in Detail

Retail in Detail

31 октомври 2017

Вижте още снимки ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK