Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

  • 21 март 2018
  • София

Събитието

Третата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.

Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.

Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Кога и къде
21 март 2018, София Ивент Център

Уъркшоп: "Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Уъркшопът ще ви предложи методология за вземане на решения и контрол, когато става въпрос за процеса на заснемане на вашите продукти. Освен това ще ви покаже и няколко готови технологични решения. Съдържанието ще е от полза както за стартиращи онлайн магазини, така и за вече работещи бизнеси, които искат да направят процеса на заснемане по-ефективен (повишаване на качеството, намаляване на разхода или и двете).
 
Основните теми са:
- Тенденции в онлайн представянето на продукти;
- Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
- Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;

Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez

Продължителност: 1 час и 30 минути

*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.

Цена за ранна регистрация (до 9 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 9 март: 240 лв. без ДДС

Краен срок на регистрация - 19 март

Лектори

Алекс О' Бърн

Алекс О' Бърн

Съосновател, We Make Websites, Shopify

Ева Вучева

Ева Вучева

съосновател и CEO, Contento.tech

Ваня Манова

Ваня Манова

мениджър за България и Македония, Mastercard

Йеси Велтефрейден

Йеси Велтефрейден

Професор по електронна търговия в Университета за приложни науки в Амстердам / директор Изследвания в електронната търговия, Ecommerce Foundation

Георги Малчев

Георги Малчев

Управляващ съдружник, Xplora

Рафаел Кампос

Рафаел Кампос

Мениджър глобален маркетинг и продажби, VTEX

Константинос Товил

Константинос Товил

старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

Флорин Филоте

Флорин Филоте

директор eMAG Marketplace

Ханю Вансгаард

Ханю Вансгаард

Консултант дигитална трансформация и електронна търговия

Мартин Свобода

Мартин Свобода

ръководител бизнес развитие, Google

Любомир Чолаков

Любомир Чолаков

управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

Саймън Филипс

Саймън Филипс

ръководител бизнес развитие, Javelin Group, старши мениджър, Accenture Technology

Моника Митева

Моника Митева

директор Маркетинг и Продажби, DHL Express България

Беате Лорман

Беате Лорман

Експерт електронна търговия, The Nielsen Company

Иван Тотев

Иван Тотев

Мениджър бизнес развитие, Спиди

Елена Гелеменова

Елена Гелеменова

Търговски директор, OLX , Shedd, България

Волфганг Тихи

Волфганг Тихи

партньор, Шонхер

Милен Кънев

Милен Кънев

фотограф, PixelBeez

Диана Ангелова

Диана Ангелова

мениджър Онлайн търговия и комуникации, Декатлон България

Емил Илиев

Емил Илиев

специалист дигитален маркетинг, IKEA

Димитър Михайлов

Димитър Михайлов

основател, BB-team

Иван Александров

Иван Александров

основател и управител, ebag.bg

Ленко Йорданов

Ленко Йорданов

дигитален мениджър, Xplora

Програма

РАБОТНА ПРОГРАМА

Модератори:
Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 10:00 Състояние на трансграничната електронна търговия в Европа: възможности и предизвикателства за българските онлайн търговци
Йеси Велтефреден, професор по електронна търговия в Университета за приложни науки в Амстердам, директор изследвания в електронната търговия, Ecommerce Foundation

10:00 – 10:20 Основен двигател за растеж на електронната търговия при бързооборотните стоки
Беате Лорман, експерт електронна търговия, The Nielsen Company

10:20 – 10:40 Уебсайт дизайн, който продава
Алекс О' Бърн, съосновател, We Make Websites
 
10:40 – 11:00 Електронната търговия: бъдеще в настоящето
Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония

11:00 – 11:30 Кафе пауза 
 
11:30 – 11:50 Топ 5 стратегически решения, които трябва да вземете днес, за да контролирате бъдещето на вашата компания 
Рафаел Кампос, мениджър глобален маркетинг и продажби, VTEX

11:50 – 12:10 Глобално дигитално израстване с Google
Мартин Свобода, мениджър бизнес развитие, Google
 
12:10 – 12:25 Следващата индустриална революция - как електронната търговия променя B2B                   
Моника Митева, директор маркетинг и продажби, DHL Express

12:25 – 12:45 Дигиталното бъдеще на ритейл сектора | 8 технологии, които ще променят играта
Саймън Филипс, ръководител бизнес развитие, Javelin Group, старши мениджър, Accenture Technology
 
12:45 – 13:05 Поуки от дигиталната трансформация на Dansk Supermarked, най-голямата скандинавска верига хипермаркети 
Ханю Вансгаард, консултант дигитална трансформация и електронна търговия
 
13:05 – 14:05 Обяд

14:05 – 14:25 Електронна търговия с прогресивни уеб приложения на Google - UX, технологии и метрики за успех​​ 
Любомир Чолаков, управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

14:25 – 14:45 Маркетплейс еволюция
Флорин Филоте, директор, eMag Marketplace 
 
14:45 – 15:00 Нови тенденции в доставките на онлайн покупки
Иван Тотев, мениджър бизнес развитие, Speedy

15:00 – 15:15 Тенденции и практики в потребителското преживяване
Елена Гелеменова
, търговски директор на OLX и Shedd за България
 
15:15 – 15:30 Cloud Computing - основа за вашия успех в електронната търговия
Волфганг Тихи, партньор, Шонхер

15:30 - 15:45 Трансформация в POS финансирането​
Константинос Товил, старши вицепрезидент, електронна търговия, TBI Bank

15:45 - 16:45 Дискусионен панел
Социалните мрежи в днешната онлайн търговия

Участници:
 
Диана Ангелова, ръководител комуникации и електронна търговия, Decathlon Bulgaria
Емил Илиев, специалист дигитален маркетинг, IKEA
Димитър Михайлов, основател, BB-team
Иван Александров, основател и управител, ebag.bg
Ленко Йорданов, дигитален мениджър, Xplora 

Модератор: Георги Малчев, управляващ партньор, Xplora


Уъркшоп: 
14:00 – 15:30 Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez
">

Партньори

Master Card eMag DHL Isobar Speedy TBI Bank OLX RiceUp! Accenture Xplora Pixelbeez

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

Отдел "Събития":

event@economedia.bg

тел: 02/ 4615 370
За счетоводни въпроси:

krasimira.ganchina@economedia.bg тел: 02/ 4615 458
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK