Успешни стратегии за електронна търговия
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

Минало Капитал Online + Offline

За събитието

Третата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.

Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.

Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Кога и къде
21 март 2018, София Ивент Център

Уъркшоп: "Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Уъркшопът ще ви предложи методология за вземане на решения и контрол, когато става въпрос за процеса на заснемане на вашите продукти. Освен това ще ви покаже и няколко готови технологични решения. Съдържанието ще е от полза както за стартиращи онлайн магазини, така и за вече работещи бизнеси, които искат да направят процеса на заснемане по-ефективен (повишаване на качеството, намаляване на разхода или и двете).
 
Основните теми са:
- Тенденции в онлайн представянето на продукти;
- Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
- Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;

Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez

Продължителност: 1 час и 30 минути

*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.

Цена за ранна регистрация (до 9 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 9 март: 240 лв. без ДДС

Краен срок на регистрация - 19 март

Лектори

Алекс О' Бърн

Алекс О' Бърн

Съосновател, We Make Websites, Shopify

Ева Вучева

Ева Вучева

съосновател и CEO, Contento.tech

Ваня Манова

Ваня Манова

мениджър за България и Македония, Mastercard

Йеси Велтефрейден

Йеси Велтефрейден

Професор по електронна търговия в Университета за приложни науки в Амстердам / директор Изследвания в електронната търговия, Ecommerce Foundation

Георги Малчев

Георги Малчев

Управляващ съдружник, Xplora

Рафаел Кампос

Рафаел Кампос

Мениджър глобален маркетинг и продажби, VTEX

Константинос Товил

Константинос Товил

старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

Флорин Филоте

Флорин Филоте

директор eMAG Marketplace

Ханю Вансгаард

Ханю Вансгаард

Консултант дигитална трансформация и електронна търговия

Мартин Свобода

Мартин Свобода

ръководител бизнес развитие, Google

Любомир Чолаков

Любомир Чолаков

управляващ директор, Isobar Commerce Bulgaria

Саймън Филипс

Саймън Филипс

ръководител бизнес развитие, Javelin Group, старши мениджър, Accenture Technology

Моника Митева

Моника Митева

директор Маркетинг и Продажби, DHL Express България

Беате Лорман

Беате Лорман

Експерт електронна търговия, The Nielsen Company

Иван Тотев

Иван Тотев

Мениджър бизнес развитие, Спиди

Елена Гелеменова

Елена Гелеменова

Търговски директор, OLX , Shedd, България

Волфганг Тихи

Волфганг Тихи

партньор, Шонхер

Милен Кънев

Милен Кънев

фотограф, PixelBeez

Диана Ангелова

Диана Ангелова

мениджър Онлайн търговия и комуникации, Декатлон България

Емил Илиев

Емил Илиев

специалист дигитален маркетинг, IKEA

Димитър Михайлов

Димитър Михайлов

основател, BB-team

Иван Александров

Иван Александров

основател и управител, ebag.bg

Ленко Йорданов

Ленко Йорданов

дигитален мениджър, Xplora

Билети

Регистрация за конференция 288 BGN В наличност 2018-03-21T00:00:00 288 лв. с ДДС
Регистрация за конференция
Към регистрацията

Материали

Контакти

Отдел "Събития":

[email protected]

тел: 02/ 4615 370
За счетоводни въпроси:

[email protected] тел: 02/ 4615 458

Галерия

Успешни стратегии за електронна търговия

Успешни стратегии за електронна търговия

21 март 2018

Вижте още снимки ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.