
Успешни стратегии за електронна търговия
- София
За събитието
Третата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.
Кога и къде
21 март 2018, София Ивент Център
Уъркшоп: "Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
- Тенденции в онлайн представянето на продукти;
- Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
- Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;
Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez
Продължителност: 1 час и 30 минути
*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.
Цена за ранна регистрация (до 9 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 9 март: 240 лв. без ДДС
Краен срок на регистрация - 19 март
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.
Кога и къде
21 март 2018, София Ивент Център
Уъркшоп: "Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Уъркшопът ще ви предложи методология за вземане на решения и контрол, когато става въпрос за процеса на заснемане на вашите продукти. Освен това ще ви покаже и няколко готови технологични решения. Съдържанието ще е от полза както за стартиращи онлайн магазини, така и за вече работещи бизнеси, които искат да направят процеса на заснемане по-ефективен (повишаване на качеството, намаляване на разхода или и двете).
Основните теми са:- Тенденции в онлайн представянето на продукти;
- Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
- Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;
Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez
Продължителност: 1 час и 30 минути
*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.
Цена за ранна регистрация (до 9 март): 180 лв. без ДДС
Регистрация след 9 март: 240 лв. без ДДС
Краен срок на регистрация - 19 март