Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България
Innovation Thinking, for Brands & Retailers

Innovation Thinking, for Brands & Retailers

За събитието

За кого е предназначен уъркшопът?

За всеки, който проявява интерес към нововъзникващите технологии за работа с клиенти и който иска да обогати работното си пространство с нови идеи и начини на мислене.

Какво ще научите по време на него?

Ще научите с какво нововъзникващите технологии могат да обогатят вашия бизнес, кои решения са били успешни за някои търговци на дребно и брандове и кои – не чак толкова, а също така и как да формулирате своята стратегия в сферата на иновациите.

<Нови технологии, които подкрепят иновациите и отражението им върху различните индустрии - търговия на дребно, бързооборотни стоки, финанси
- Ще разберете как търговците на дребно и брандовете отговарят на бъдещите очаквания на клиентите
- Ще откриете дали се движим към свят, базиран на т.нар. „нулев потребителски интерфейс“
- Ще разберете каква роля ще играе добавената реалност в живота ни
- Ще научете как брандовете използват гласовата технология за по-висока ангажираност на клиентите

<Предприемачество, предприемачество в рамките на големи организации и отворени иновации
- Как да идентифицираме и класифицираме перспективните технологии
- Как да разкриваме предизвикателствата при адаптиране на иновациите към пазарната среда
- Ще разберем как да организираме бизнеса си, за да създадем иновационна култура
  
< По време на уъркшопа
- Ще имате възможност да развиете своя идея, базирайки се на комбинация от разнообразни технологии и опита на различни индустрии
- Ще имате възможност да натрупате практически опит в прилагането на иновационни практики при лансирането на нови идеи във вашата компания
- Ще може да разработите специфични измерители, за да стимулирате въвеждането на нови идеи във вашата компания
- Ще получите директна обратна връзка от фасилитатори, работещи с водещи брандове и търговци на дребно

След края на уъркшопа ще си тръгнете с повече познания по тези въпроси и по-добро разбиране как се прави иновационна стратегия за вашия бизнес.

Работният език на уъркшопа ще бъде английски.

Дата и място:

16 февруари 2018
София Ивент Център, зала Панорама

Цена: 400 лв. без ДДС

 

Лектори

Alex Hamilton

Alex Hamilton

Head of Insight, Isobar

Mustafa Rashid

Mustafa Rashid

Head of Emerging Technologies, Isobar

Билети

Такса за един участник
Към регистрацията

Контакти

Отдел Събития

тел. 02/4615451
За счетоводни въпроси

тел: 02/4615 458

Предишни издания