HR and Leadership Forum: Management 4.0

HR and Leadership Forum: Management 4.0

HR and Leadership Forum: Management 4.0

  • 24 октомври 2018
  • 24 октомври 2018, Sofia Event Center

Събитието

Годишната конференция за HR и мениджмънт, организирана от Капитал и Кариери е водещо събитие в областта на лидерството и управлението на хора.
Ще се фокусираме върху бъдещето на работата и професиите и как тези концепции са предефинирани.

Акценти в програмата
➜ Как да бъдем успешни мениджъри в технологичната ера?
➜ Какво е необходимо, за да бъдем харизматични лидери в съвременната епоха?
➜ Как новоразработеният софтуер, изкуственият интелект и роботите ще променят начина, по който работим и живеем?
➜ Как да се адаптираме към безкрайните промени?
➜ Какви са последните световни тенденции в областта на човешките ресурси, управлението и лидерството?

15-тото издание на водещия форум за управление на човешки ресурси, лидерство и мениджмънт ще се съсредоточи върху бъдещите тенденции и новите технологии. Ще имате възможност да чуете вдъхновяващи презентации от международни лектори, да получите практически съвети, да тествате сами различни технологични приспособления, софтуери за управление на човешки ресурси или мениджмънт концепции.

Кога и къде
24 октомври 2018 г.
София Ивент Център

Формат
лекции, дискусионни панели, нетуъркинг сесии, уъркшопи

Аудитория
600 + участника, изпълнителни директори и старши мениджъри, HR мениджъри и специалисти от различни сектори, IT специалисти, представители на консултантски компании, агенции за подбор, PR специалисти, НПО.

Регистрационна такса
Ранна такса за регистрация до 31 август: 180 лева без вкл. ДДС
Такса за регистрация от 1 септември до 16 октомври: 230 лв без вкл. ДДС
Такса за регистрация от 17 октомври до 23 октомври: 300 лв без вкл. ДДС

 

Лектори

Ян-Еманюел Де Нев

Ян-Еманюел Де Нев

доцент по икономика и стратегия, Saïd Business School, University of Oxford

Хесус Вега

Хесус Вега

стратегически консултант, автор, лектор, и управляващ директор на Zara-Inditex (2000 - 2006)

Диего Сороа

Диего Сороа

архитект и предприемач, Head of Innovation Lab, Singularity U Ambassador, ExO HeadCoach, Speaker and Instructor

Дейвид Мендлевич

Дейвид Мендлевич

съосновател, Butterfly

Манджури Синха

Манджури Синха

Global Lead – Technology Recruitment, Zalando SE

Ноор Ван Бoвен

Ноор Ван Бoвен

Главен директор Човешки ресурси, N26

Алесандра Солаци

Алесандра Солаци

директор Привличане на таланти, Accenture, Италия, Гърция, Централна и Източна Европа

Анна Бранд

Анна Бранд

глобален лидер в придобиването на таланти, Brandt Talent Solutions

Мария Рац

Мария Рац

лидер на Академията на PwC в България

Илияс Сусис

Илияс Сусис

ръководител Вътрешен пазар, агенции и YouTube, Гърция, България, Кипър и Малта, Google

Руслан Папазян

Руслан Папазян

управител, Трелеборг сийлинг солюшънс България

Виктор Францес

Виктор Францес

съосновател на Ексайтел, съосновател Орбител

Волен Вълков

Волен Вълков

съосновател, Enhancv

Кристина Иванова

Кристина Иванова

вицепрезидент "Операции", TELUS International Europe

Зоя Паунова

Зоя Паунова

изпълнителен директор, AstraZeneca България

Мария Атанасова

Мария Атанасова

директор "Човешки капитал" за региона EMEA, Progress

Минна Науманен

Минна Науманен

Директор Глобални HR услуги в Карготек

Виктор Фачев

Виктор Фачев

директор "Човешки ресурси", Kaufland България

Цветанка Минчева

Цветанка Минчева

Директор Глобално банково обслужване и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк

Инес Субашка

Инес Субашка

основател, Inspired Fit Strong, треньор, автор

Методи Георгиев

Методи Георгиев

изпълнителен директор на Cargill България и оперативен директор на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София – Cargill Business Services Sofia

Борис Христов

Борис Христов

Основател на Презентационна Агенция 356labs

Рене Томова

Рене Томова

съосновател, Creative Shower

Теодора Симеонова

Теодора Симеонова

дизайн консултант, Creative Shower

Цветелина Тенева

Цветелина Тенева

oсновател, cтарши консултант и фасилитатор, The Business Institute

Мария Стайкова

Мария Стайкова

председател на УС на Ай Си Еф България, българското представителство на Международната Коуч Федерация (ICF)

Ирина Василевска

Ирина Василевска

главен директор Корпоративна политика и правни отношения Теленор, член на УС на БФБЛ

Дарина Черкезова

Дарина Черкезова

продуктов ръководител, Кариери.bg

Програма

Основна зала


8:45 - 9:30 Регистрация и кафе

Водещ: Борис Христов, основател на Презентационна агенция 356labs


9:30 – 09:40 Откриване

09:40 – 10:10 Благосъстоянието на служителите и щастието на работното място
Ян-Еманюел Де Нев, професор по икономика и стратегии, Oxford Said School

10:10 – 10:40 Как технологиите ще променят хората и бизнесите
Хесус Вега, стратегически консултант, бивш управляващ директор на Zara-Inditex

10:40 - 11:00 Как машинното обучение и изкуственият интелект могат да помогнат за израстването на следващо поколение лидери​
Дейвид Мендлевич, изпълнителен директор и съосновател, Butterfly.ai

11:00 – 11:30 Кафе пауза

11:30 - 12:35 Дискусионен панел: HR 4.0
Анна Бранд, глобален ръководител Привличане на таланти, Brandt Talent Solutions
Манджури Синха, глобален ръководител Подбор на IT таланти, Zalando
Ноор Ван Бoвен, главен директор Човешки ресурси, N26
Алесандра Солаци, директор Привличане на таланти, Accenture, Италия, Гърция и Централна и Източна Европа
Модератор: Мария Рац, ръководител PwC Академия, България

12:35 - 13:20 HR Insider: примери от практиката и научени уроци
Презентации на успешни проекти и отворена дискусия
Виктор Фачев, директор Човешки ресурси, Kaufland
Мария Атанасова, директор Човешки капитал за Европа, Близкия изток и Африка, Progress
Минна Науманен, директор Глобални HR услуги, Cargotec
Модератор, Дарина Черкезова, продуктов ръководител, Кариери

13:20 – 14:20 Работен обяд и нетуъркинг 

14:20 – 14:30 Уроци по лидерство, научени от спорта
Инес Субашка, основател, Inspired, Fit, Strong

14:30 - 15:00  Дискусионен панел: Жените в лидерството
Кристина Иванова, вице-президент Операции, TELUS International Europe
Ирина Василевска, главен директор Корпоративна политика и правни отношения, Теленор, член на УС на Български Форум на Бизнес Лидерите
Зоя Паунова, изпълнителен директор, Astra Zeneca, България
Борис Христов, основател на Презентационна агенция 356labs
Модератор: Мария Стайкова, председател на Управителния съвет, ICF Bulgaria​

15:00 - 16:00 Дискусионен панел: Бъдещето на лидерството
Руслан Папазян, управляващ директор, Trelleborg
Волен Вълков, основател, Enhancv
Методи Георгиевизпълнителен директор, Cargill България и оперативен директор, Cargill Business Services Sofia
Виктор Францес, съосновател, Ексайтел, съосновател Орбител
Цветанка Минчева, директор Глобално банково обслужване и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк
Модератор: Рене Томова, съосновател, Creative Shower

16:00 – 16:20 Експоненциалните организации
Диего Сороа, ръководител на Innovation Lab, Singularity University

16:20 - 16:40 Принципи на иновациите в Google
Илиас Сусис, ръководител Вътрешен пазар, агенции и YouTube, Гърция, България, Кипър и Малта, Google



Паралелна програма: Уъркшопове*


11:30 - 13:00 HR Jam for Design Thinking: Как да използваме дизайн мислене, за да създадем по-добро преживяване за нашите служители, родени в дигиталната ера.
Водещи: Рене Томова, основател, Creative Shower и Теодора Симеонова, дизайн консултант, Creative Shower
Продължителност: 90 мин. Максимален брой участници: 30 души
Зала Алфа 1

Целта на уъркшопа по дизайн мислене е в рамките на 90 мин. да работим за създаване на по-добро преживяване за човек от поколение Y в дадена компания. 
 
Ще се потопим за кратко във философията на Дизайн мисленето, за да започнем да мислим като дизайнери на продукти и услуги. Ще отворим съзнанието си за всички възможности, които този подход ни предоставя и ще се запознаем с интересни и малко нестандартни, но работещи решения в областта на създаването на по-добро преживяване за служителите в дадена компания като например наградата “Най-голям провал” на Procter&Gamble, която напълно реално дава парични награди на хора, които се провалят драматично. :)
 
За да започнем практическа работа с подхода ще влезем на ниво инструменти като разгледаме т.нар. Persona and Customer Journey.  Ще си припомним фазите, през които всеки един човек преминава в една компания (привличане, оценяване, назначаване, приобщаване, признание/награждаване, развиване (управление на таланти), задържане и напускане и ще ви запознаем с Персоната на служител от поколение Y, която ние предварително сме проучили и създали за вас. Следва работа в малки групи, в които ще споделим помежду си какво е настоящото й преживяване за всяка стъпка от процеса с цел да открием тези моменти, които създават неудовлетворяващо преживяване. Чрез прецизно изпълнен процес на генериране на идеи ще предложим решения, които ще клъстъризираме и от които ще изберем това, което би направило нашата Персона значително по-доволна. Следва прототипизиране и споделяне - първа стъпка на валидация.
 
И всичко това ще случим в атмосферата на лек, приятен, но много интензивен експеримент. Очакваме ви!
 

14:30 - 16:00 Иновации и предприемачество в организацията
Бизнес симулация на Harvard Business Publishing, фасилитирана от The Business Institute
Водещ: Цветелина Тенева, основател, старши консултант и фасилитатор, The Business Institute.

Продължителност: 90 мин. Максимален брой участници: 50 души
Зала Алфа 2

Как генерираме идеи за иновации в организацията?
По какви критерии следва да ги оценим?
Как влияе културата в организацията на способността й да иновира?
 
В този уъркшоп участниците ще играят една от най-новите бизнес симулации на Harvard Business Publishing, насочена специално към подходи за иновиране в утвърдени организации. 
 
Те ще бъдат в ролята на “вътрешни предприемачи”, получили мандат от изпълнителния директор на компанията да иновират в подкрепа на бизнес резултатите. С ограничения в бюджет и време, те избират между различни инициативи – отворени или затворени иновации – чрез които да генерират идеи за решения. Изледвайки идеите по различни критерии, избират коя да бъде предложена за реализация. Представянето им се оценява количествено и качествено от интелигентността на симулацията.
 
Фасилитаторите на The Business Institute надграждат играта и прозренията на участниците от нея със структурирани подходи за иновиране – спрямо търсената степен на иновативност и избора между затворени и отворени иновации. Задълбочават по темата какъв тип структури и култура в организацията подкрепят или препятстват иновации и вътрешно предприемачество. 

15:00 - 15:40 Как да направим офисът още по-приятно място
Съветите на Инес Субашка за по-здрави, продуктивни и ангажирани екипи и по-качествен живот на работното място​

Водещ: Инес Субашка, основател, Inspired, Fit, Strong
Продължителност: 40 мин., Максимален брой участници: 80 души
Зала Алфа 1

Целта на уъркшопа е да получите една различна гледна точка за изграждането и мотивирането на един екип, да се вдъхновите за повече движение, дори когато нямате време за тренировки и да превърнете офиса в място, където хората се чувстват здрави – психически и физически.
Ще разгледаме различни аспекти на това как да направим офиса едно по-приятно място. Използвайки кариерата си на професионален спортист и спортен мениджър, Инес ще направи паралел между изграждането на един отбор, мотивацията на състезателите, създаването на отборен дух и как всичко това може да се приложи в управлението на екипи и оптимизирането на работния процес.
Ще сподели нейната философия за справяне с рутината на работното място и ще ви даде идеи как да се мотивирате за повече движение, дори когато човек няма време да тренира. И не на последно място, ще ви запознае с биофилията – течение в архитектурата и интериорния дизайн, което може да ви помогне да подредите офиса по начин, който пряко да се отрази и подобри психическото и физическото състояние на вас и колегите ви. В края, ще има и време за кратка Q&A сесия, където ще може да се обсъдят конкретни идеи и въпроси, свързани с мотивацията на хората, подобряването на здравето и работната среда.


*Уъркшоповете са безплатни за регистрирани участници за конференцията. Записването става на място в деня на събитието.
">

Партньори

Sodexo Telus International KAUFLAND CARGOTEC Progress Cargill 356 Labs Coursedot The Business Institute goodworky Happiness academy ICF Bulgaria

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

Отдел Събития

event@economedia.bg

тел: 02/ 4615 451
За счетоводни въпроси

krasimira.ganchina@economedia.bg

тел: 02/ 4615 458
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK