Retail in Detail 2018

Retail in Detail 2018

Retail in Detail 2018

  • 30 октомври 2018
  • София Ивент Център

Събитието

Retail in Detail 2019 е с ново заглавие The Future of Retail 

Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето над десетгодишно съществуване, форумът се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло. 

Традиционно форумът представя най-новите тенденции в световен мащаб и какво стои зад ключовите процеси и успешни компании от българския пазар.

Фокус в програмата тази година ще бъдат новите бизнес модели които изначално променят глобалната ритейл сцена и тяхното отражение както върху компаниите, така и върху клиентите. 

Основни акценти в програмата:
- Технологичните иновации и как те променят търговията на глобално ниво.
- Къде е българският пазар на картата на тази трансформация и готови ли са компаниите за промяната?
- Успешни български брандове на международни пазари – дълъг и труден ли е пътят на експанзията
- Персонализaцията при пазаруването – нарастващ тренд и как най ефективно да разберем какви са нуждите на клиента
- Изграждане на доверие и лоялност: по-голям акцент на клиентското преживяване; Промоциите: приятел или враг на брандовете
- Какво и как пазарува поколението на милениълите
- Еволюция на ритейл маркетинга – кои са новостите и работещите стратегии при дигиталния маркетинг 
 
Аудитория: 
300+ участника
Позиция висш мениджмънт: (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултанска дейност, оборудване

Кога и къде: 30 Октомври, 2018, София Ивент Център

Мастър клас: Как маркетингът на преживяванията движи ритейла напред? /Experiential marketing masterclass/
 
Основните теми са:
- Какво е маркетинг на преживяванията?
- Предимствата за ритейла: влияние върху продажбите и лоялността
- Стратегии и тактики за провеждане на ефективни кампании
- Успешни примери от други пазари 

Водещи:
Геновева Андреева и Теодора Бунчева, 121 Agency

Продължителност: 1 час

Участници: до 30 човека 

*Мастър класът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен.
Местата вече са изчерпани. Ако желаете да вземете участие, молим да пишете до event@economedia.bg. В случай че се освободи място, ще се свържем с вас допълнително.

Цена за ранна регистрация до 12 Октомври: 180 лв. без вкл. ДДС
Регистрация след 12 Октомври: 240 лв. без вкл. ДДС

Лектори

Кристиан Вершюрен

Кристиан Вершюрен

Генерален директор, EuroCommerce

Кейт Маер

Кейт Маер

Криейтив директор потребителско преживяване, Gensler

Мария Милашевич

Мария Милашевич

консултант, Euromonitor International

Д-р Робърт Кешкес

Д-р Робърт Кешкес

Global Insights Director, Advanced Solutions, GfK

Георги Малчев

Георги Малчев

управляващ съдружник, Xplora

Красимира Райчева

Красимира Райчева

Мениджър на Visa за България

Васил Василев

Васил Василев

Директор направление "Храни", Кауфланд България

Милена Драгийска-Денчева

Милена Драгийска-Денчева

главен изпълнителен директор, Лидл България

Андрей Петров

Андрей Петров

председател на борда на управителите, dm България

Иван Стоев

Иван Стоев

директор маркетинг, Престиж 96 АД

Стоян Тачев

Стоян Тачев

прокурист и ръководител "Проекти и процеси", Билла България

Йордан Матеев

Йордан Матеев

изпълнителен директор, Сдружение за модерна търговия

Елена Гелеменова

Елена Гелеменова

търговски директор, OLX, Shedd България

Иван Александров

Иван Александров

основател и управител, ebag.bg

Весела Калчишкова

Весела Калчишкова

Директор "Потребителски Панел", GfK България

Д-р Крисчън Сом

Д-р Крисчън Сом

старши мениджър ритейл сектор, WWF Швейцария

Яни Драгов

Яни Драгов

основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик

Лаура Визир

Лаура Визир

Head of Retail Online Product Development,TBI Bank

Силвия Павлова

Силвия Павлова

Управляващ партньор, Orenda Group LTD

Калина Халачева

Калина Халачева

управител, Корте Дилето

Венета Петкова

Венета Петкова

официален франчайз представител за България, The Body Shop

Мая Марашлян

Мая Марашлян

aнтрополог и междукултурен медиатор, Head of Insight, BrandWorks, Publicis One

Елена Тошева

Елена Тошева

управляващ директор, "Атера бизнес дивелъпмънт"

Мартин Войнов

Мартин Войнов

мениджър дигитален маркетинг, Загорка

Мая Герасимова

Мая Герасимова

търговски и маркетинг директор, NUHEALTH Jsc

Димитър Димитров

Димитър Димитров

собственик и управител, Ardes.bg

Мирослава Станева

Мирослава Станева

мениджър маркетинг и комуникации, Неделя

Геновева Андреева и Теодора Бунчева

Геновева Андреева и Теодора Бунчева

управляващи партньори, 121 Agency

Програма

РАБОТНА ПРОГРАМА

Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:50 Търговията на дребно и едро във времена на промяна
Кристиан Вершюрен, генерален директор, EuroCommerce

09:50 – 10:10 Търговията на дребно в световен мащаб - нови концепции и промени в отговор на променящите се потребителски предпочитания
Мария Милашевич, консултант, Euromonitor International

10:10 – 10:30 Дигиталната търговия
Красимира Райчева, мениджър на Visa за България

10:30 – 10:50 Действията носят промяната
Васил Василев, директор направление "Храни", Кауфланд България

10:50 – 11:30 Дискусионен панел
Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето

Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор, Лидл България
Андрей Петров, председател на борда на управителите, dm България
Васил Василев, директор направление "Храни", Кауфланд България
Стоян Тачев, прокурист и ръководител „Проекти и процеси“, Билла България

Модератор: Йордан Матеев, изпълнителен директор, Сдружение за модерна търговия

11:30 – 12:00 Кафе пауза 

12:00 - 12:20 Бъдещето на ритейл сектора и ролята на технологиите
Д-р Робърт Кешкес
, Global Insights Director, Advanced Solutions, GfK

12:20 – 12:40 Битката на марките
Весела Калчишкова, директор "Потребителски Панел", GfK България

12:40 - 13:00 eBag.bg - Смелост за растеж​ 
Иван Александров, основател и управител, ebag.bg

13:00 – 14:00 Обяд

14:00 – 14:20 Как да преобразим потребителското изживяване
Кейт Маер, криейтив директор потребителско преживяване, Gensler

14:20 – 14:40 Understanding Bulgaria: Под повърхността на клишетата
Мая Марашлян, aнтрополог и междукултурен медиатор, Head of Insight, BrandWorks, Publicis One

14.40 - 15.00 7 стъпки за успешен бизнес онлайн
Елена Гелеменова, търговски директор на OLX и Shedd за България

15:00 – 15:45 Дискусионен панел
Как да развием успешна експортна стратегия и да се фокусираме върху марката си​ 

Силвия Павлова, управляващ партньор, Orenda Group 
Калина Халачева, управител, Корте Дилето
Яни Драгов, основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик
Мая Герасимова, търговски и маркетинг директор, Nuhealth

Модератор: Елена Тошева, управляващ директор, Атера бизнес дивелъпмънт

15:45 - 16:05 Био храни - тенденции, особености и възможности на бързорастящата категория
Яни Драгов, основател и главен изпълнителен директор, Смарт Органик

16:05 - 16:25 Кафе пауза

16:25 - 16:45 e-Търговия – алтернативни разплащателни методи
Laura Vizir, Head of Retail Online Product Development,TBI Bank

16:45 - 17:05 Кои са клиентите millennials и какво наистина искат 
Венета Петкова, официален франчайз представител за България, The Body Shop

17:05 - 17:20 Устойчивост и прозрачност в ритейл сектора
Д-р Крисчън Сом, старши мениджър ритейл сектор, WWF Швейцария

17:20 – 18:00 Дискусионен панел
Дигитален маркетинг - защо е сложно да сме в крак с потребителите ни в днешно време. Какво да следите, какво работи и какво да тествате​

Мирослава Станева, маркетинг мениджър, Неделя
Иван Стоев, маркетинг директор, Prestige 96
Димитър Димитров, собственик и управител, Ardes.bg
Мартин Войнов, мениджър дигитален маркетинг, Загорка

Модератор: Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​

18:00 - 18:05 Закриване

Мастър клас:
12:00 – 13:00 Как маркетингът на преживяванията движи ритейла напред?
Геновева Андреева и Теодора Бунчева, 121 Agency
 
">

Партньори

KAUFLAND VISA TBI OLX Philip Morris Bulgaria OmniChannel GFK EUROMONITOR Baristo Rice UP BTV

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

Отдел Събития

event@economedia.bg

тел: 02/ 4615 495
За счетоводни въпроси

krasimira.ganchina@economedia.bg

тел:02/ 4615 458
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK