Strategies for Ecommerce Success

Strategies for Ecommerce Success

Strategies for Ecommerce Success

  • 11 април 2019
  • София Ивент Център

Събитието

Четвъртата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция  „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.

Аудитория:
Над 300 участника на ръководни позиции, изпълнителни директори и мениджъри в различни компании.
Търговия и онлайн търговия, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигиталните иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании  бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистика.

Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център

Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод

Цена за регистрация: 240 лв. без ДДС 
 
*Достъпът до събитието е ограничен за лица под 18 години

Лектори

Джон Райън

Джон Райън

редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

Луиза Никълс

Луиза Никълс

старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

Керето Гормсен

Керето Гормсен

политически секретар, EMOTA

Анна Пелкин

Анна Пелкин

Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

Саймън Гил

Саймън Гил

Главен творчески директор, Isobar Global

Андрей Попеску

Андрей Попеску

Директор, eMAG България

Марк Толенс

Марк Толенс

мениджър дигитални продукти, KLM

Ева Вучева

Ева Вучева

съосновател и CEO, Contento.tech

Матеуш Гордън

Матеуш Гордън

директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

Константинос Товил

Константинос Товил

старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

Даниел Дьодерлайн

Даниел Дьодерлайн

главен изпълнителен директор, Auka

Георги Малчев

Георги Малчев

Управляващ съдружник, Xplora

Елена Гелеменова

Елена Гелеменова

Търговски директор, OLX, България

Радослав Крумов

Радослав Крумов

Търговски директор, Спиди АД

Жулиета Мандажиева

Жулиета Мандажиева

съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

Гуидо Зоболи

Гуидо Зоболи

съосновател и изпълнителен директор, Ausker

Анелия Петришка

Анелия Петришка

ръководител онлайн търговия, Хиполенд

Любомир Тулев

Любомир Тулев

Главен ръководител операции по киберсигурност, AMATAS

Ирина Лазова

Ирина Лазова

мениджър за България, Answear.bg

Ирена Иванова

Ирена Иванова

Международен агент обслужване на клиенти, Vivre

Мирослава Станева

Мирослава Станева

маркетинг мениджър, Неделя

Драгомир Драганов

Драгомир Драганов

специалист електронна търговия, baby.bg

Програма

ПРЕДВАРИТЕЛНА ПРОГРАМА

Модератори:
Ева Вучева, съосновател и CEO, Contento.tech
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora​


09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:50 Тенденции в електронната търговия и нови бизнес модели в дигиталната ера
Матеуш Гордън, директор дигитална трансформация, PwC, ЦИЕ

09:50 – 10:10 Отключване на електронната търговия в ЕСтенденции и перспективи
Керето Гормсен​, политически секретар, EMOTA

10:10 – 10:30 Подготовка на клиентското пътешествие: карта за онлайн купувача
Андрей Попеску, Директор, eMAG България

10:30 – 10:50 Защо физическите магазини все още имат значение - най-добрите магазини в Европа
Джон Райън, редактор, Retail Week, онлайн редактор www.MInd-mag.com, редактор за Европа, VMSD

10:50 – 11:10 Използване и приспособяване към бързо променящия се климат в ритейл сектора – физически магазини, онлайн търговия, потребителско преживяване
Луиза Никълс, старши търговски мениджър, Home Online, John Lewis

11:10 – 11:40 Кафе пауза и нетуъркинг

11:40 - 11:55  Комбиниране на пазарните проучвания, дигиталните анализи и данни за по-богато разбиране на клиентите на Air France-KLM
Марк Толенс, мениджър дигитални продукти, KLM

11:55 - 12:30 Тенденции в мобилните плащания
Всички искаме да продаваме повече – ето как. Възможностите и инструментите, които мобилните плащания създават и как ще променят начина, по който правим бизнес.
Даниел Дьодерлайн, главен изпълнителен директор, Auka
Привличане и качествено взаимодействие с клиентите за повишаване на продажбите
Константинос Товил, старши вицепрезидент, Електронна търговия TBI Bank

12:30 – 12:45 Доставки и логистика
Как и защо да продаваме в чужбина, и още нещо
Радослав Крумов, Търговски директор, Спиди АД

12:45 – 13:30 Обяд и нетуъркинг

13:30 – 13:50 Заглавие (ще бъде потвърдено)
Анна Пелкин, Ръководител на бизнес развитие, eBay Израел и нововъзникващи пазари в Европа и Африка

13:50- 14:10 Човечност с добавена стойност - 5 тенденции за достигане на нов потенциал за брандовете и търговските вериги
Саймън Гилглавен творчески директор, Isobar Global

14:10 - 14:25 Как да изградим успешен търговски екип?
Елена Гелеменова, Търговски директор, OLX, България

14:25 - 14:40 Стратегии в електронната търговия как да избегнем посредниците и да продаваме директно на потребителите (анализ от Ausker)
Гуидо Зоболи, съосновател и изпълнителен директор, Ausker

14:40 – 14:55 Последни тенденции в макретинга за електронна търговия
Георги Малчев, управляващ съдружник, Xplora
Мирослава Станева, маркетинг мениджър, Неделя 

14:55- 15:15 Кафе пауза и нетуъркинг

15:15- 15:30 Киберсигурност
В отговор на притесненията по отношения на сигурността в модерния свят на електронна търговия
Любомир Тулевглавен ръководител операции по киберсигурност​, AMATAS

15:30 - 15:50 Право и електронна търговия
Как „Новата сделка“ ще промени електронната търговия в ЕС?​
Жулиета Мандажиева,
 съосновател на Адвокатско дружество "Точева и Мандажиева"

15:50– 16:20 Дускусионен панел
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар 
Ирена Иванова, международен агент обслужване на клиенти, Vivre
Анелия Петришка, ръководител онлайн търговия, Хиполенд
Драгомир Драганов, партньор, baby.bg

Модератор: Ирина Лазова, Answear.bg

 
">

Партньори

ebay Auka Isobar TBI Bank Speedy PMI Tocheva and Mandazhieva OLX DHL Rice up SoftUni

Контакти

Свържете се с нас за въпроси относно това или други събития на Икономедиа.

Отдел Събития

event@economedia.bg

За счетоводни въпроси

krasimira.ganchina@economedia.bg

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK