
Strategies for Ecommerce Success
- София Ивент Център
За събитието
Четвъртата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.
Аудитория:
Над 300 участника на ръководни позиции, изпълнителни директори и мениджъри в различни компании.
Търговия и онлайн търговия, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигиталните иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистика.
Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар
Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център
Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод
Цена за регистрация: 240 лв. без ДДС
*Достъпът до събитието е ограничен за лица под 18 години
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт. Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.
Аудитория:
Над 300 участника на ръководни позиции, изпълнителни директори и мениджъри в различни компании.
Търговия и онлайн търговия, маркетплейс платформи, ритейл компании, дистрибутори, бранд мениджъри, дигиталните иноватори, софтуер специалисти, ПР и рекламни специалисти, изследователски компании, компании бизнес развитие, производители, специалисти финанси и банкови услуги, логистика.
Теми в програмата:
Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
Тенденции при мобилните плащания
Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
Иновации и ефективност в доставките и логистиката
Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар
Кога и къде
11 април 2019, София Ивент Център
Конференцията ще се проведе на български и английски език и ще има осигурен симултанен превод
Цена за регистрация: 240 лв. без ДДС