С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
51% 95 гласа
  Резултати от общо 185 гласували.
49% 90 гласа

Разпределение на гласовете по етапи

Етап 1 - 77 гласа
48%
52%
Етап 2 - 61 гласа
57%
43%
Етап 3 - 47 гласа
49%
51%
Снимка

Да

Даниел Василев

Икономист, Експертен клуб за политика и икономика

Фокусът на дебата може лесно да се концентрира върху върпоса какво да строим – пътища или жп линии и колко точно да похарчим за тяхното развитие през следващите шест години. Но когато се концентрираме върху подробностите на плана, пропускаме същината.

Основна теза Заключителна теза
Снимка

Не

Иван Бойков

Изпълнителен директор, Камара на строителите в България

Теоретично жп транспортът е приоритет на ЕС поради екологични съображения и свързаните с тях неща. Но в България разстоянията са много къси и нашият жп транспорт трябва да е просто част от европейски коридор. И ако се влагат средства, трябва да се влагат в този коридор, а не изобщо.

Основна теза Заключителна теза

Десислава Лещарска

Модератор
Гласовете в дебата "за" или "против" повече европейски пари за железопътна инфраструктура през следващия програмен период са разделени почти наравно. Лек превес взима тезата, че парите за магистрали би трябвало да останат повече, което е разбираемо предвид бързия и осезаем ефект от качествената пътна мрежа.

Читателите ни все пак споделят мнение, близко до това на Европейската комисия, че балансираното развитие на всички видове транспорт е от най-голяма икономическа, социална и екологична полза в дългосрочен план. От значение е и фактът, че за изграждането и модернизацията на железопътната инфраструктура са необходими повече средства отколкото за строителството на нови пътища. Реална преценка за ефектът от промененото съотношение на парите за жп мрежата и пътищата обаче ще добием в следващите години – с приключването на големите жп проекти и довършването на магистралния пръстен в страната.
51% 95 гласа
  Резултати от общо 185 гласували.
49% 90 гласа

Разпределение на гласовете по етапи

Етап 1 - 77 гласа
48%
52%
Етап 2 - 61 гласа
57%
43%
Етап 3 - 47 гласа
49%
51%
Подкрепете позицията си с коментар

1 коментар

Избор на тип:
20 яну 2014 12:47 1

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

Искам да получавам известия за развитието на дебата.

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Арест в САЩ за пране на 400 млн. долара от OneCoin, шведската Stillfront купува "Империя онлайн" за 10 млн. евро

Емисия

DAILY @7AM // 25.09.2018 Прочетете