С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

Ремонт на естакадата на бул. Брюксел

5 16 авг 2010, 57430 прочитания
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
Темата на: Ashkovoto
Преглед на профил

Темата е в архива и се разработва от ashkovoto.
Предложена е от Ashkovoto и подкрепена от 36 човека.

Учудващо е, че никой до момента не е протестирал заради нехаещата за пътниците и работещите в района на летището в София софийска община, инвеститор в ремонта на естакадата.

Сутрин и след работа движението в района е кошмарно. От общината биха могли поне да изпратят регулировчици в пиковите часове и/или да сложат светофар (дори и временен) на кръстовището на бул. Х. Колумб и ул. П. Таракчиев.

И нека да дадат обяснение след колко петилетки ще бъде завършена връзката между Терминал 2 и естакадата. Поне от 3 години там някой може би работи, но темповете са измерими с наночисла. Аз лично пътувам с автобус всеки ден и досега не съм виждал работник на този загадъчен "обект", а в същото време, дори и без ремонта на естакадата (не сме против него, навременен е), във върховите часове излизането от района е особено затруднено.

Коментарът на

"Капитал" разработи темата. Всичко по казуса ще намерите в статията "Булевард "Кошмар".
Подкрепете позицията си с коментар

5 коментара

Избор на тип:
Преглед на профил boby1945 Рейтинг: 822 Весело
17 авг 2010 07:56 1
- +Оценка
-26 +17

Пак някой рИве с едри сълзи....
Предупредиха навреме че ще има ремонт, редно е да не се завирате точно там, а да си намерите друг маршрут....
Кога да го правят ремонт, по Коледа???

_____

Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
 
Преглед на профил pantokrator Рейтинг: 8 Неутрално
17 авг 2010 12:14 2
- +Оценка
-2 +20

Бих искал да взема отношение по въпроса , тъй като работя в района и ремонтът на моста бул.Брюксел на практика блокира работата ни в по-голямата част от деня.
По принцип подкрепям горещо всеки сериозен ремонт на инфраструктура , / и особено пътища / защото без нея няма развитие нито движение напред , и защото един основен ремонт е много по-рентабилен от всякакви дребни поправки , по отношение на изпълнението обаче мисля че могат да се направят определени забележки.

1.Ремонтът наистина не беше комуникиран достатъчно ясно , а все пак това е основната артерия до летището
2.Наистина никой не си мръдна пръста да се опита да подобри или да промени организацията на движението в района , само като пример ако питате кой трябва да го прави ще ви кажа , че под мостта редовно стои патрулка която спира коли за проверка или за формални нарушения , но да си помисли някой да сложи регулировчик на сфетофара в Дружба поне в пиковите часове, това както се казва не е работа на КАТ
3.Основния проблем обаче който според мен стои при този ремонт е защо бяха затворени едновременно и двете платна на моста.
Сигурно основната причина е че така ремонта ще стане по-бързо и ефективно и предполагам и по-евтино и се съгласявам с това , но смятам , че в сметките трябва да влизат и други фактори.
Според мен цената трябва да включва и загубите които ще претърпят фирмите като нашата от затруднения трафик, а в района работят предимно търговски и...

Прочитане на целия коментар
спедитирски фирми за които времето е изключително важно.
4.Много важна подробност около този ремонт е също така един детайл на който предполагам че много хора не обръщат внимание, от няколко години трябва да се направи естакада която да свърже новият терминал на летището с бул.Брюксел за да се избегне сфетофара към стария терминал,този строеж по мои наблюдения започва и спира три пъти като всеки път започва много бурно и бързо спира и питането тук е , не трябва ли в един такъв мащабен ремонт да се включи и доизграждането на тази естакада за да се направи поне в района на летището един завършен проект.

Като обобщение ща кажа още един път , че макар да покрепям факта че трябва да бъдат изтърпяни определени неудобства за да се изпълни един такъв проект смятам че организацията и най-вече стратегията за изпълнение могат / и трябва / да бъдат на по-високо ниво

_____

dixi pantokrator
 
Преглед на профил aussie Рейтинг: 619 Неутрално
18 авг 2010 03:16 3
- +Оценка
-1 +4

Напротив, това не е чисто нов път та да бъде затворен напълно. Това е ремонт и би трябвало да се прави на части с минимални външни проблеми за трафика. Просто трябва да се обмисли добре преди да започне. Но ние по-принцип не обичаме да обсъждаме нищо, камо ли да слушаме чужди мнения и ето ти го резултата налице :)

 
Преглед на профил Izida Рейтинг: 559 Неутрално
18 авг 2010 16:10 4
- +Оценка
-4 +1

Мен ме притеснява сигурността на работниците там - колко човешки живота ще струва този ремонт??

 
Преглед на профил strannotia Рейтинг: 25 Гневно
19 авг 2010 10:35 5
- +Оценка
+5

До коментар [#2] от "pantokrator":

Супер точно в целта си коментирал ремонта, само бих добавил - това Квазимодо - моста до летището бе ремонтиран за 4 мЕлиона лева преди малко повече от година.

Защо го наричам Квазимодо? Историята е - другарката Л. Живкова пътува към летище София. По Искърско шосе пътува кола на ДС. Какво се случва, когато всепомитащо гюлле срещне непоклатим стълб - ужасна катастрофа със загинали. Другарката Л.Живкова е тежко ранена с фрактура на черепа - оперират я в Париж, от тогава носи кок.
Като Държавен приоритет, решават да построят мост, 4.2км дълъг, над поле. Повтарям - над поле! Винаги е имало мост над ЖП линията така, че този "мост" не е решил нито един проблем. България няма свестни технологии за покритието на такива мостове, за това от създаването си е една бездънна яма.

Трябва ли да ни е еня за Квазимодото? Ами... улицата, която продължава от него към кварталите "Младост", която дълги години след кончината на другарката Живкова, носеше нейното име, има 7 (седем) пешеходни пътеки, на които през последните 30 години са намерили смъртта си повече от 100 (сто) души. Вместо да се построят подлези (или надлези, какъвто построиха на ХМС 30 години по-късно), Комунистите построиха мост над поле...
Успоредно на Квазимодото върви бул. Христофор Колумб, който разделя кварталите Дружба, където са намерили смъртта си също куп хора.

 
Подкрепям темата
36 човека подкрепят темата Легенда
  • Регистриран потребител

  • Потвърден имейл