Цената на третия лъч на метрото може да е около 370 млн. лв
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Цената на третия лъч на метрото може да е около 370 млн. лв

Цената на третия лъч на метрото може да е около 370 млн. лв

2644 прочитания

© Георги Кожухаров


Обединения на "Трейс Груп Холд", "Джи Пи Груп", "Балканстрой" и турската "Гюлермак" дадоха най-евтини предложения за изграждане на четири отсечки от третия лъч на софийското метро. Изграждането на първия етап от новия метродиаметър може да излезе 370 милиона лева при прогнозна цена от 410 милиона лева. Това стана ясно след като днес бяха отворени ценовите оферти на кандидатите да строят четирите метроотсечки с дължина около 7 км. 

През януари "Метрополитен" обяви търг и за доставка на нови 20 влакчета, които да обслужват третия лъч на метрото. Досега цялата подземна железница се обслужваше единствено от произведените в Русия вагони на "Метровагонмаш". Закупуването на нови влакчета обаче вече се финансира чрез еврофондовете и задължително трябва да мине през търг. В обявената в началото на годината поръчка има двама участници - обединението "Симетро София" ("Сименс България", "Сименс Австрия" и полската Newag) и испанската Construcciones y auxiliar de ferrocarriles (CAF).

Очаквайте подробности на www.capital.bg и в "Капитал Daily". 

Обединения на "Трейс Груп Холд", "Джи Пи Груп", "Балканстрой" и турската "Гюлермак" дадоха най-евтини предложения за изграждане на четири отсечки от третия лъч на софийското метро. Изграждането на първия етап от новия метродиаметър може да излезе 370 милиона лева при прогнозна цена от 410 милиона лева. Това стана ясно след като днес бяха отворени ценовите оферти на кандидатите да строят четирите метроотсечки с дължина около 7 км. 

През януари "Метрополитен" обяви търг и за доставка на нови 20 влакчета, които да обслужват третия лъч на метрото. Досега цялата подземна железница се обслужваше единствено от произведените в Русия вагони на "Метровагонмаш". Закупуването на нови влакчета обаче вече се финансира чрез еврофондовете и задължително трябва да мине през търг. В обявената в началото на годината поръчка има двама участници - обединението "Симетро София" ("Сименс България", "Сименс Австрия" и полската Newag) и испанската Construcciones y auxiliar de ferrocarriles (CAF).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK