Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Така интензивният трафик вече не минава през селата Кулата, Чучулигово и Марино поле, съобщиха от Министерството на регионалното развитие. До 1 август предстои да бъде пуснат и целият Лот 4 на магистралата - между Сандански и Кулата, който е с обща дължина 14.7км.
С това обаче работата по "Струма" далеч не приключва. Все още не е започнало изграждането на най-проблемния участък - Кресненското дефиле. Първоначалният план беше там да бъде прокопан 15-километров тунел. Впоследствие обаче държавата даде на заден ход за сложния и изключително скъп за изграждане и поддръжка проект и задейства процедури за проектиране на алтернативен маршрут, който включва комбинация от тунели и виадукти. Проектът се прави от обединението "Лот 3.2 Проект" ("Пътпроект 2000", "Биас–М", "Геотехника – АБС"; "Бондис" и фирмата със шведско участие "Свеко Енергопроект"). В края на годината двата варианта - с един дълъг тунел и алтернативното трасе, трябва да бъдат подложени на екологична оценка и държавата да прецени кой от тях ще бъде реализиран.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.