Wizz Air ще лети от София и до Аликанте, Бристол, Хамбург и Осло

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Четирите нови дестинации на нискобюджетната авиокомпания ще тръгнат от края на март 2016 г. Полетите до Аликанте, Бристол, Хамбург Любек и Осло Торп ще бъдат два пъти седмично със самолети Airbus A320. Заедно с откриването им в българската база ще пристигне и нов шести самолет на компанията.

Билетите за новите маршрути вече са в продажба. Цените започват от 49.99 лв. за Хамбург, 59.99 лв. за Бристол и Осло и 79.99 лв. за Аликанте. По-рано този месец стана ясно, че полетите от София до Бари, Женева, Кьолн, Меминген (Мюнхен-запад) и Неапол започват от 27 юли, вместо обявеното по-рано начало от септември. До първите три града самолетите ще летят всеки понеделник и петък, а до Меминген и Неапол - в сряда и в неделя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker
    • - 1
    • + 11

    Бизнесът на Wizz Air в България продължава да расте, пътникопотокът от и за България се увеличава, а стария терминал на софийското летище е още някъде в 1975-та година на "развития" соц-комунизъм...

    Нередност?
  • 2
    thesquirrel avatar :-|
    Aleksey
    • - 5
    • + 4

    До коментар [#1] от "karen_walker":

    И какъв точно е проблемът?! Искаш държавата да инвестира едни пари, за да може Т1 да бъде модерен, при положение, че на 500 метра има модерен нов терминал?! На Уиз еър им изнася Т1, да е в такова състояние, защото плащат по- ниски летищни такси за него, а от там и по- ниски цени на билетите. Не виждам с какво теминалите на Франкфурт Хан или Берлин Шьонефелд са по- модерни от Т1 на София?! Пълно безумие е да се очаква модерен терминал, на който оперират лоу-кост компании, а и още повече че на 500 м. има нов модерен такъв. Или просто идеята е да има за какво да се оплакваме и пак да мрънкаме.

    Нередност?
  • 3
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker
    • - 2
    • + 7

    До коментар [#2] от "Aleksey":

    Добре дошъл в 2015-та година, където летищата по света вече се менажират от международни летищни оператори, а не от държавата. Още повече пък такова летище, което е с огромно значение за страната ни, каквото е Летище София.

    В България обаче Летище София се използва да пълни партийните каси, и затова никой от управляващите няма намерение то да се развива.

    Галошите като теб нямат никакъв проблем с факта, че тоалетните на стария терминал преливат от л@йна, и чужденците си правят майтап с нас и нашата бутафорна държава. Мен обаче ме е срам.

    А държавата ни е един голям майтап заради такива като теб, които казват "Е, какъв ви е проблема - като искате да използвате чиста тоалетна, вземете си едно такси и идете на другия терминал, който се намира на половин километър от тук".

    Спокойно Бай Ганьо, летищните такси няма да се вдигнат затова че си решил да си изчистиш кочината и да вкараш малко ред в държавата си.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал