С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 5 окт 2015, 15:45, 4455 прочитания

Дванадесет държави създадоха транстихоокеанско споразумение за свободна търговия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Преговарящи от САЩ, Канада и десет държави от Азиатско-Тихоокеанския регион се споразумяха за най-голямото споразумение за свободна търговия в съвременната история, което остава да бъде гласувано в Конгреса на САЩ в началото на другата година, преди да стане действителност.

Ключовото споразумение, известно като Транстихоокеанско партньорство, бе постигнато късно в събота в Атланта, където страните по него преговаряха от девет дни. Пробивът дойде късно в събота, след като бе постигнато споразумение за продължителността на монополната защита за лекарства по нови технологии.


Привържениците на споразумението казват, че то ще премахне бариерите пред търговията и ще повиши стандартите на живот и труд за държави, представляващи 40% от населението на Земята.

Освен САЩ и Канада, страни по споразумението са Австралия, Бруней, Виетнам, Малайзия, Мексико, Нова Зеландия, Перу, Сингапур, Чили и Япония. Освен от Конгреса на САЩ, то трябва да бъде одобрено от правителствата на останалите 11 държави.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Какво става" Затваряне
American Apparel подаде молба за защита от фалит

Още от Капитал
БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10