Здравната каса ще търси мнението на пациентите за качеството на здравната услуга чрез интервюта със 70 хил.души

Според нов проект на Наредба за проучване на удоволетвореността на пациентите от медицинските услуги, закупувани от Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), пациенти ще бъдат интервюирани дали са доволни от лечението, което им се предлага.

През 2016 г. е предвидено да бъдат проведени 69 620 интервюта с пациенти на общо 337 лечебни заведения, с които НЗОК има сключен договор. Проучването ще съдържа информация за постигнатото съвпадение между очакванията на пациента, неговите потребности и реално оказаната му медицинска помощ. Пациентите ще могат да оценят на скала от 1 до 10 различни твърдения за предложеното им лечение. За да се запази анонимност на мненията, интервютата ще се провеждат по телефона.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал