Здравната каса ще търси мнението на пациентите за качеството на здравната услуга чрез интервюта със 70 хил.души
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Според нов проект на Наредба за проучване на удоволетвореността на пациентите от медицинските услуги, закупувани от Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), пациенти ще бъдат интервюирани дали са доволни от лечението, което им се предлага.
През 2016 г. е предвидено да бъдат проведени 69 620 интервюта с пациенти на общо 337 лечебни заведения, с които НЗОК има сключен договор. Проучването ще съдържа информация за постигнатото съвпадение между очакванията на пациента, неговите потребности и реално оказаната му медицинска помощ. Пациентите ще могат да оценят на скала от 1 до 10 различни твърдения за предложеното им лечение. За да се запази анонимност на мненията, интервютата ще се провеждат по телефона.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.