Ryanair пуска полети от София до Дъблин и Брюксел
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ryanair пуска полети от София до Дъблин и Брюксел

Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>

Ryanair пуска полети от София до Дъблин и Брюксел

13634 прочитания

Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>


Днес ирландският нискотарифен превозвач обяви нови две дестинации от столицата на България:  до Дъблин (Ирландия) и Брюксел (Белгия). Полетите ще стартират в началото на ноември. Тези до Дъблин ще се изпълняват във вторник, четвъртък и неделя в 15:30 ч. от София и в 17:45 ч. от Дъблин. Цената на еднопосочен билет започва от €29.99.

До Брюксел Ryanair ще лети в понеделник, сряда, петък и неделя на цена от €19.99в посока. Излитането от София е планирано за 11:00 ч., а от Брюксел – за 13:30 ч. 

През август 2015 г. Ryanair съобщи , че започва полети от и до София. От май 2016 г. превозвачът ще има всекидневни линии до летище Станстед край Лондон. Така столицата става вторият маршрут на Ryanair в страната след Пловдив (там има четири полета на седмица също до Станстед, както и два до Франкфурт).   

Днес ирландският нискотарифен превозвач обяви нови две дестинации от столицата на България:  до Дъблин (Ирландия) и Брюксел (Белгия). Полетите ще стартират в началото на ноември. Тези до Дъблин ще се изпълняват във вторник, четвъртък и неделя в 15:30 ч. от София и в 17:45 ч. от Дъблин. Цената на еднопосочен билет започва от €29.99.

До Брюксел Ryanair ще лети в понеделник, сряда, петък и неделя на цена от €19.99в посока. Излитането от София е планирано за 11:00 ч., а от Брюксел – за 13:30 ч. 


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

12 коментара
  • 1
    dimodk avatar :-|
    Чинчила

    С този Брюксел ще закопаят тотално родния превозвач...

  • 2
    nach avatar :-|
    Nach

    До коментар [#1] от "Чинчила":

    Не мисля, че е резонно някой да сравнява лоу-кост фирма, с националния превозвач. Може да се каже, че единствените допирни точки между тях са небето, което делят. Самолетите са различни, обслужването е различно, предлагането на продукта е различно(говоря за дадените цени, които са без включени летищни такси и багаж), летищата, на които кацат и по начина, по който кацат са различни. Има хора, който пътуват с бюджет по-нисък от други и ги разбирам. И на мен ми се е случвало да използвам нискотарифни, но честно казано предпочитам да доплатя още малко наведнъж и да знам след това, че няма да дам едни 20-30евро за таксита, влакове и т.н., за да стигна до града или мястото където искам.

  • 3
    mirkoni avatar :-|
    Миркони

    До коментар [#1] от "Чинчила":

    ТИМ няма да ги закопаят ;) По-скоро ще се "разберат" както стана с Wizz и полета им до Варна за 12 лв в посока

  • 4
    mminchev avatar :-|
    Милен Минчев

    До коментар [#3] от "Миркони":

    Няма какво да се закопаят наистина. Както човекът над теб е писал, това са суми без таксите. И се постарах да проверя колко е реалната сума и видях, че излиза цялото пътуване отиване и връщане, с багаж, застраховка, но без избор на седалка - 140,97 евро. Т.е. хубаво е, че се прави реклама, но всъщност нека да бъдем точни. Разликата между нискобюджетните и високобюджетните е точно тази.

  • 5
    atipova avatar :-|
    атипова

    Девойката, която държи табелата Дъблин-Хамбург не изглежда много щастлива. Сигурно е искала да държи тази за София ама не и се е отвотил парашута (pun intended).

  • 6
    niki_m avatar :-|
    николай

    Що пишете глупости не мога да разбера...?

    София - Шарлероа излиза 40 Евро двупосочно, като ако вкл. багаж в двете посоки става 80 Евро - 160 лв, да дадете до Брюксел още 20 евро на посока, стават до 300 лв двупосочно, докато с България Ер - София-Брюксел е 500-700 лв двупосочно, като на всичкото отгоре, по празници цената стига до 1000 лв двупосочно с тимаджиите.

    Да не говорим че Райън предлагат и 10 кг вкл безплатен кабинен багаж, плюс малка чанта.

    Колкото до разстояния между седалките, ембраерите и еърбъсите на тимаджиите са с легрум 29 инча, а на райън са 30... Райън е изключително изгодна АК, за разлика от скъпите лилави еврейо-унгарци. Успех на Райън!

  • 7
    niki_m avatar :-|
    николай

    и още нещо - виц-еър и тим-ер да престанат да карат служителите си да щракат минуси на нормалните мнения, които казват реалните неща!

  • 8
    niki_m avatar :-|
    николай

    както е видно от минусите, които получавам - виц-еър и тим-ер нямат друга работа, освен да седят по форумите, но така или иначе, колкото и минуси да пишете Райън ще ви измете всичките скъпарски измекяри.

  • 9
    maximxx avatar :-|
    Максим

    До коментар [#8] от "николай":

    Колега, не се сърди за минусите и не си търси конспирация, където няма. Не ги приемай толкова лично нещата, нали затова има свобода и конкуренция - кеф ти с Райън, кеф ти с Луфтханза, кеф ти с автобус или с кола. И аз като теб на по-млади години не давах и дума да се каже против лоу-костове и даже се чудех как изобщо може да не са изпофалирали нормалните. После, като поостаряваш, започва да ти е по-важно да си вземеш 3-4 куфара повече, от това да спестиш малко пари; да ти е по-важно да кацнеш на голямо летище и рент-а-кар-а да те чака, отколкото да спестиш още малко и да чакаш градския; започва да има значение повече "кога трябва да съм там", а не "кога ще ми е най-евтино"... Та така, не ги приемай лично нещата, всеки си е прав за себе си и е свободен да избира! Благородно ти завиждам даже, че все още неща като разписание, летища, обем багаж и т.н. не те интересуват... Жив и здрав бъди!

  • 10
    skydiver avatar :-|
    Skydiver

    До коментар [#2] от "Nach":

    Летял съм достатъчно с всички споменати компании. Като удобство Райън еър са най-добри, следвани от Бг еър, после Уиз еър.

    Като цени за Брюксел няма място за сравнение. Дори с всички разходи за багаж и дори с автобуса от летището обикновено разликата е поне 2 пъти надолу спрямо Бг еър.

    Ако не ти пука за цената обаче решаващата разлика е в летището което ползват - нискотарифните добавят към пътя 30 мин. с автобус защото ползват летище далеч от града. А има много пътници по тази дестинация за които плаща фирмата, държавата или ЕС, тоест не им пука за цената.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.