Ryanair пуска полети от София до Дъблин и Брюксел

Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>
Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>
Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>
Източник: <a href="http://corporate.ryanair.com/">http://corporate.ryanair.com/</a>

Днес ирландският нискотарифен превозвач обяви нови две дестинации от столицата на България:  до Дъблин (Ирландия) и Брюксел (Белгия). Полетите ще стартират в началото на ноември. Тези до Дъблин ще се изпълняват във вторник, четвъртък и неделя в 15:30 ч. от София и в 17:45 ч. от Дъблин. Цената на еднопосочен билет започва от €29.99.

До Брюксел Ryanair ще лети в понеделник, сряда, петък и неделя на цена от €19.99в посока. Излитането от София е планирано за 11:00 ч., а от Брюксел – за 13:30 ч. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
12 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dimodk avatar :-|
    Чинчила
    • - 24
    • + 18

    С този Брюксел ще закопаят тотално родния превозвач...

    Нередност?
  • 2
    nach avatar :-|
    Nach
    • - 12
    • + 23

    До коментар [#1] от "Чинчила":

    Не мисля, че е резонно някой да сравнява лоу-кост фирма, с националния превозвач. Може да се каже, че единствените допирни точки между тях са небето, което делят. Самолетите са различни, обслужването е различно, предлагането на продукта е различно(говоря за дадените цени, които са без включени летищни такси и багаж), летищата, на които кацат и по начина, по който кацат са различни. Има хора, който пътуват с бюджет по-нисък от други и ги разбирам. И на мен ми се е случвало да използвам нискотарифни, но честно казано предпочитам да доплатя още малко наведнъж и да знам след това, че няма да дам едни 20-30евро за таксита, влакове и т.н., за да стигна до града или мястото където искам.

    Нередност?
  • 3
    mirkoni avatar :-|
    Миркони
    • - 28
    • + 9

    До коментар [#1] от "Чинчила":

    ТИМ няма да ги закопаят ;) По-скоро ще се "разберат" както стана с Wizz и полета им до Варна за 12 лв в посока

    Нередност?
  • 4
    mminchev avatar :-|
    Милен Минчев
    • - 8
    • + 19

    До коментар [#3] от "Миркони":

    Няма какво да се закопаят наистина. Както човекът над теб е писал, това са суми без таксите. И се постарах да проверя колко е реалната сума и видях, че излиза цялото пътуване отиване и връщане, с багаж, застраховка, но без избор на седалка - 140,97 евро. Т.е. хубаво е, че се прави реклама, но всъщност нека да бъдем точни. Разликата между нискобюджетните и високобюджетните е точно тази.

    Нередност?
  • 5
    atipova avatar :-|
    атипова
    • - 3
    • + 10

    Девойката, която държи табелата Дъблин-Хамбург не изглежда много щастлива. Сигурно е искала да държи тази за София ама не и се е отвотил парашута (pun intended).

    Нередност?
  • 6
    niki_m avatar :-|
    николай
    • - 16
    • + 7

    Що пишете глупости не мога да разбера...?

    София - Шарлероа излиза 40 Евро двупосочно, като ако вкл. багаж в двете посоки става 80 Евро - 160 лв, да дадете до Брюксел още 20 евро на посока, стават до 300 лв двупосочно, докато с България Ер - София-Брюксел е 500-700 лв двупосочно, като на всичкото отгоре, по празници цената стига до 1000 лв двупосочно с тимаджиите.

    Да не говорим че Райън предлагат и 10 кг вкл безплатен кабинен багаж, плюс малка чанта.

    Колкото до разстояния между седалките, ембраерите и еърбъсите на тимаджиите са с легрум 29 инча, а на райън са 30... Райън е изключително изгодна АК, за разлика от скъпите лилави еврейо-унгарци. Успех на Райън!

    Нередност?
  • 7
    niki_m avatar :-|
    николай
    • - 17
    • + 6

    и още нещо - виц-еър и тим-ер да престанат да карат служителите си да щракат минуси на нормалните мнения, които казват реалните неща!

    Нередност?
  • 8
    niki_m avatar :-|
    николай
    • - 16
    • + 6

    както е видно от минусите, които получавам - виц-еър и тим-ер нямат друга работа, освен да седят по форумите, но така или иначе, колкото и минуси да пишете Райън ще ви измете всичките скъпарски измекяри.

    Нередност?
  • 9
    maximxx avatar :-|
    Максо
    • - 4
    • + 13

    До коментар [#8] от "николай":

    Колега, не се сърди за минусите и не си търси конспирация, където няма. Не ги приемай толкова лично нещата, нали затова има свобода и конкуренция - кеф ти с Райън, кеф ти с Луфтханза, кеф ти с автобус или с кола. И аз като теб на по-млади години не давах и дума да се каже против лоу-костове и даже се чудех как изобщо може да не са изпофалирали нормалните. После, като поостаряваш, започва да ти е по-важно да си вземеш 3-4 куфара повече, от това да спестиш малко пари; да ти е по-важно да кацнеш на голямо летище и рент-а-кар-а да те чака, отколкото да спестиш още малко и да чакаш градския; започва да има значение повече "кога трябва да съм там", а не "кога ще ми е най-евтино"... Та така, не ги приемай лично нещата, всеки си е прав за себе си и е свободен да избира! Благородно ти завиждам даже, че все още неща като разписание, летища, обем багаж и т.н. не те интересуват... Жив и здрав бъди!

    Нередност?
  • 10
    skydiver avatar :-|
    Skydiver
    • - 20
    • + 9

    До коментар [#2] от "Nach":

    Летял съм достатъчно с всички споменати компании. Като удобство Райън еър са най-добри, следвани от Бг еър, после Уиз еър.

    Като цени за Брюксел няма място за сравнение. Дори с всички разходи за багаж и дори с автобуса от летището обикновено разликата е поне 2 пъти надолу спрямо Бг еър.

    Ако не ти пука за цената обаче решаващата разлика е в летището което ползват - нискотарифните добавят към пътя 30 мин. с автобус защото ползват летище далеч от града. А има много пътници по тази дестинация за които плаща фирмата, държавата или ЕС, тоест не им пука за цената.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал