КЗК глобява eMag с 4.6 млн.лв. заради заблуждаващи рекламни кампании

Собственикът на онлайн магазина eMag "Данте интернешънъл" получава девет глоби на обща стойност близо 5 млн лв заради различни рекламни кампании през 2014г - 2015г, показва регистърът на Комисията за защита на конкуренцията. Санкцията идва след жалба от конкурентната store.bg и се отнася до няколко отделни рекламни кампании. КЗК глобява и "Хеликон" АД и "Колибри" ООД, които са си партнирали с eMag в някои от кампаниите, съответно с 281 хил.лв. и 17.2 хил.лв.. Според комисията поведението им е имало заблуждаващ характер за крайните цени на определени промоционални продукти за начина на тяхното формиране и представяне.

Очаквайте подробности .

Още от Капитал