Coca-Cola започна продажби на студен чай Fuzetea и в България

Coca-Cola
Coca-Cola    ©  Coca-Cola
Coca-Cola
Coca-Cola    ©  Coca-Cola

От началото на януари компанията предлага прeмиум марка студен чай едновременно в 37 държави в Европа. Това е най-голямото представяне на нов продукт от портфолиото й от 10 години насам, след като през 2006 г. на пазарите в Европа беше пусната Coca-Cola Zero.

Fuzetea е съчетание на екстракт от чай, плодов сок и билки. Продажбите започват през 2012 г. на 14 пазара и за по-малко от три години надхвърлят 1 млрд. долара. В България напитката ще се предлага в пет вкуса: черен чай с праскова и хибискус, зелен чай с манго и лайка, черен чай с лимон и лимонена трева, черен чай с манго и ананас, черен чай с горски плодове.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал