С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 май 2018, 12:40, 1403 прочитания

Carrefour спира да спонсорира футбола и Тур дьо Франс

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Обяснението на френската верига е, че бюджетите за спонсорства ще бъдат пренасочени към събития, свързани с хранене и търговия на дребно. Промяната ще настъпи от следващата година. Carrefour е официален спонсор на Френската футболна федерация от 1998 г., а отношенията с водещото колоездачно състезание са от 1993 г. Досега договорите бяха подновявани на всеки четири години. След като изтекат през 2019 г., няма да бъдат продължени. Така последните две големи събития в партньорствата ще бъдат световното по футбол в Русия и Обиколката на Франция това лято. Гигантът в търговията на дребно обяви в началото на годината, че намалява разходите си с 2 млрд. евро от 2020 г. основно чрез икономии в логистиката и структурните разходи.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Какво става" Затваряне
Инспекторатът към ВСС вече ще има достъп до банковата информация за магистратите

Още от Капитал
Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10