С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 юли 2019, 15:37, 1939 прочитания

Съдът на ЕС реши, че Amazon не е длъжна да предоставя телефон за пряка връзка с клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Онлайн магазините имат задължение да осигурят на купувачите ефективни средства за комуникация, посочва съдът, но допълва, че по-нетрадиционната услуга за обратна връзка на компанията отговаря на директивата на ЕС за потребителските права.

В решението си съдът отхвърля иска срещу европейското подразделение на Amazon, внесен от германска организация за защита на потребителските права, която обвинява компанията, че няма добра комуникация с клиентите. Според германските закони виртуалните търговци трябва да предоставят телефонен номер, когато откриват онлайн магазин.


Съдът постанови, че макар осигуряването на ефективни начини за комуникация да е важно, все пак е необходимо същевременно търговците да имат свобода в бизнеса си. Съдиите върнаха топката в полето на националните съдилища, за да определят какво точно означава бърза и ясна комуникация. Според съда това, че купувачите трябва да кликнат на няколко страници в сайта, за да открият възможността за връзка, не означава задължително, че комуникацията е трудна.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Какво става" Затваряне
Извънредно положение в Халкидики след буря

Още от Капитал
Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10