Реклама по време на криза

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Кризата започна да взима жертви от рекламната индустрия на най-големия пазар - този на САЩ. Там гигантът BBDO бе принуден да уволни 145 души от детройтския си офис, който обслужва изпадналия в тежка ситуация автомобилен производител Chrysler.

Съвсем различно стоят нещата в България. Тук мениджърите признават, че ситуацията е притеснителна, но поне засега не мислят за съкращения на персонала. "При нашите клиенти няма ясно изразена тенденция за намаляване на бюджетите за реклама, дори напротив, някои от тях ги увеличават", коментира Николай Неделчев, управител на комуникационния холдинг Publicis MARC Group. Той допълни, че се оптимизират някои разходи, но "съкращение на хора въобще не е необходимо". Неделчев признава, че в началото на следващата година ситуацията може и да се промени, но поне засега "няма такива сигнали от страна на клиентите ни". Криейтив партньорът в Noble Graphics Creative Studio Чавдар Кенаров също категорично отхвърли идеята за съкращение на хора. "Има показания, че някои бюджети могат да бъдат поорязани, но никой не знае какво ще се случи. Всичко ще се разбере едва догодина", коментира Кенаров.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар