Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 май 2012, 0:03, 4602 прочитания

100-те най-влиятелни жени: Мария Тодорова

67-мо място в класацията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Оригинална, нестандартна и работеща. Това е определението, което дава Мария Тодорова, когато я питате коя реклама е хубава. Същите три неща можем да кажем и за нея самата.

Мария Тодорова е от хората, които помогнаха на българската реклама да се развие и порасне. С упоритата си работа и постигнатите резултати, но също така и с откровената си позиция по проблемите на бранша. Тя никога не се е притеснявала да адресира публично греховете на рекламния бизнес - липсата на смели идеи, откровеното заимстване на идеи, задълбочаващата се липса на ценности, подценяването на потребителя.


В момента Мария Тодорова управлява криейтив агенцията Next-DC, опитва се да убеждава компаниите колко е важно да залагат социалния маркетинг в годишните си планове и неуморно обяснява, че дигитален маркетинг не означава n- на брой like-ове на марката във Facebook. Преди да основе своя компания, тя трупаше опит и награди като творчески директор на Ogilvy Sofia, а по-рано на Euro RSCG Sofia.  McCann Erickson Sofia обаче е агенцията, която я е изградила като специалист - там работи като арт директор осем години. Мария Тодорова е завършила Националната художествена академия със специалност "Плакат" и се е учила на мултимедия и графичен дизайн в Central Saint Martins College of Art & Design в Лондон.

Нейното име е сред най-често споменаваните на единствения конкурс в България за добри творчески идеи в рекламата ФАРА. Под нейно ръководство Ogilvy Sofia става Агенция на годината на фестивала две години подред. Голяма част от креативните й награди са били за социални проекти, за реклами с гражданска позиция. За себе си Мария Тодорова казва, че е нетърпелива и припряна, но се старае да бъде добър човек. 


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

100-те най-влиятелни жени: Нели Огнянова 100-те най-влиятелни жени: Нели Огнянова

48-мо място в класацията

1 май 2012, 10281 прочитания

100-те най-влиятелни жени: Таня Русева–Бу 100-те най-влиятелни жени: Таня Русева–Бу

95-то място в класацията

1 май 2012, 7449 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Най-влиятелните жени" Затваряне
100-те най-влиятелни жени: Мария Петкова

20-то място в класацията

Още от Капитал
Бодлива ситуация при розовото масло

За оптимистите кампания 2020 е критичният хаос, от който ще произлезе новият, по-добър ред в бизнеса с маслодайни рози.

Общини на ръба на фалита

Над 210 млн. лв. по-малко приходи са събрали общините през първите четири месеца на тази година спрямо 2019-а

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

20 въпроса: Бистра Андреева - Пешева

Най-новата книга в неин превод е романът "Американа" на Чимаманда Нгози Адачи

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10