100-те най-влиятелни жени: Светлана Василева
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

100-те най-влиятелни жени: Светлана Василева

100-те най-влиятелни жени: Светлана Василева

38-мо място в класацията

Весислава Антонова
4128 прочитания

Представете си лукса да гледате любимите си филми в работно време, без да ви уволнят. Звучи невероятно, но Светлана Василева може да си го позволи. В офиса на един медия мениджър задължително работи телевизор. Много често повече от един. Първият показва собствената програма, другият – конкурентна телевизия. На третия монитор се редуват световни канали. За професионалистите, които знаят какво се крие зад всяка минута програмно време, прецизното претегляне на програмната схема и следенето на конкуренцията е обяснимо.

Светлана Василева определя себе си като "телеман и киноман": "Опитвам се да гледам телевизия, като се абстрахирам напълно от факта, че това всъщност е работата ми. Като всеки обикновен зрител оставам на канала, който в момента ме интригува. Ако обаче това не е този, който ръководя в момента, знам със сигурност, че нещо с програмата не е наред, и започвам да търся причината."

Василева е изпълнителен директор на телевизионните канали на шведската Modern Times Group за България от началото на 2011 г. Под нейно ръководство са "Нова телевизия", каналите на "Диема" и "Нова спорт", както и четирите платени канала на MTG – TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explorer и Viasat Nature. Преди да стане част от екипа на шведската медийна група, в продължение на година ръководи частния телевизионен канал TV7, където е и член на борда на директорите. От 2005 до 2009 г. е начело на кабелните канали Fox Life и Fox Crime, както и всички канали Nat Geo. Тя е първият управляващ директор на телевизия bTV, която оглавява в периода 2000 – 2005 г. Когато говориш с нея за медиен бизнес, не е трудно да разбереш, че най-силната й емоция е свързана именно със старта на bTV. Телевизионната й кариера започва през 1994 г. като управител на първия частен телевизионен канал у нас – "Триада-CNN", а в периода 1998 – 2000 г. е мениджър на "Медия линк", представител на Fox Kids National Geographic за България.

Светлана Василева е убедена, че само хората, които са отдадени и емоционално на работата си, са мотивирани да гледат в бъдещето на сектора и да предлагат творчески решения за развитието на тв канала, в който работят.

Представете си лукса да гледате любимите си филми в работно време, без да ви уволнят. Звучи невероятно, но Светлана Василева може да си го позволи. В офиса на един медия мениджър задължително работи телевизор. Много често повече от един. Първият показва собствената програма, другият – конкурентна телевизия. На третия монитор се редуват световни канали. За професионалистите, които знаят какво се крие зад всяка минута програмно време, прецизното претегляне на програмната схема и следенето на конкуренцията е обяснимо.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    bzm avatar :-|
    bzm

    Ако можеше и да готви-цена нямаше да има :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK