Покупките намаляват. Надеждите не
Малкият текстилен бранш отговаря на предизвикателствата и конкуренцията с гъвкавост


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Постоянно адаптиращи се. Такива са принудени да бъдат малките и средните фирми от текстилния бранш, за да оцелеят в кризата.
Заради повишените разходи за труд, консумативи и доставка 90% от търговците на дребно в Европа са увеличили продажните си цени, 75% са променили офертата (например започнали са да предлагат продукти от материи, различни от памука), а 68% са сменили структурата на доставките си. Така изглежда браншът според анализ, цитиран от Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил (БАПИОТ), в отговор на въпроса как влияе световната криза на фирмите в текстилния и шивашкия бранш.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.