Гепард: Успех не само с аутсорсинг

"Булпрос" започна с предлагане на изнесени услуги и сега обслужва едни от най-големите корпорации по света

Ивайло Славов
Ивайло Славов    ©  Юлия Лазарова
Ивайло Славов
Ивайло Славов    ©  Юлия Лазарова

През последните години все повече се разпуква един от най-големите митове, че аутсорсингът се изчерпва само с изграждането на кол-центрове. Това беше основната критика на редицата големи технологични компании, като Hewlett-Packard и IBM, които започнаха да установяват подобна дейност за изнесени услуги в България. Но тези центрове за обслужване на клиентите на големите в един момент започнаха да създават едно съзвездие от български компании, които да пробват да се развият в сферата на аутсорсинг индустрията. Такава е историята на "Булпрос". Компанията е основана през 2010 г., като първоначално се съсредоточава основно върху предоставянето на изнесени услуги, но в момента е разраснала своето портфолио до дейности, които носят много по-висока добавена стойност от традиционните кол-центрове.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал