K10. Мисия: Клиент

Основният приоритет е клиентът. Звучи като рекламно клише, но тази година наистина фокусът на банките ще е насочен почти изцяло към потребителя. Законовите промени изострят конкуренцията между финансовите институции, а изискванията към предлаганите услуги се вдигат.

Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал