K10. Мисия: Клиент
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

K10. Мисия: Клиент

K10. Мисия: Клиент

Николай Стоянов
2844 прочитания

Основният приоритет е клиентът. Звучи като рекламно клише, но тази година наистина фокусът на банките ще е насочен почти изцяло към потребителя. Законовите промени изострят конкуренцията между финансовите институции, а изискванията към предлаганите услуги се вдигат.

Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.

Коя е най-добрата банка? Тази, която успява да намери точния баланс между тези крайности, с които да удовлетвори клиентите си и да привлече нови.

Едно е сигурно - за всеки клиент подходящият продукт може да е различен. Класацията К10 е инструмент, който може да ви помогне да се ориентирате по-добре, да видите къде стоят финансовите институции по показатели, които може да са важни за вас, и да направи избора ви по-лесен.

А надяваме се -  и по-успешен и доходоносен.

Основният приоритет е клиентът. Звучи като рекламно клише, но тази година наистина фокусът на банките ще е насочен почти изцяло към потребителя. Законовите промени изострят конкуренцията между финансовите институции, а изискванията към предлаганите услуги се вдигат.

Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK