Най-печелившите - новата реалност

През 2009 г. понятията  в корпоративния свят бяха малко разместени. Не че някой беше спрял  да харесва големите печалби, но просто за много фирми беше достойно постижение да отчетат каквато и да е печалба. Затова едва ли е изненада, че рентабилността като цяло спада. 

Все пак картината не е само черна. Докато някои сектори бяха ударени по-силно, за други  кризата наистина се оказа и възможност. Ако някои мениджъри се носеха по течението, други залагаха на експанзия или пък съсредоточаваха усилията си основно върху съкращаване на разходите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал