Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
През 2009 г. понятията в корпоративния свят бяха малко разместени. Не че някой беше спрял да харесва големите печалби, но просто за много фирми беше достойно постижение да отчетат каквато и да е печалба. Затова едва ли е изненада, че рентабилността като цяло спада.
Все пак картината не е само черна. Докато някои сектори бяха ударени по-силно, за други кризата наистина се оказа и възможност. Ако някои мениджъри се носеха по течението, други залагаха на експанзия или пък съсредоточаваха усилията си основно върху съкращаване на разходите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход