Храни и напитки - сладко-кисела година

Компаниите в сектора борят кризата с нови продукти и активен маркетинг

Инвестиции напук на кризата, ограничаване на разходите, нови продукти. Резултатът е незначително свиване на приходи през 2009 г. спрямо предходната и дори по-голяма печалба за част от фирмите. Това е общото за компаниите в класацията на "Капитал" от хранителния сектор, които са в Топ 10 за бранша. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал