Телекомуникации - всички обичат интернет
Приходите от телефонни услуги спадат, затова компаниите търсят нови ниши
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Българските телекоми изоставят бурните години и навлизат в период на зрялост. Той ще е белязан от консолидации, засилена конкуренция в сегмента на мобилните услуги, оптичния интернет, телевизията и комбиниране на повече услуги. Това са най-важните три тенденции на пазара миналата година.
"Разходите на домакинствата за съобщения нарастват през 2010 г. с 2% годишно при ръст 3.5% годишно през 2009 г. Интересно е обаче, че разходите за съобщения нарастват и през 2010 г., въпреки че общите разходи на домакинствата се свиват с 1% годишно, което при падащи цени на мобилните услуги означава, че потреблението на домакинствата расте", обясняват от Industry Watch.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Е няма как. Всички комуникации се интегрират в Интернет. Интернет освен другото е и най-голямата комуникация.
До коментар [#1] от "uran":
ки медий да бъдат интегрирани в "Световната мрежа",но едновременно с това и печатните издания да се разпространяват,защото електрониката и комютърната техника са отделни професии,които не са изучавани от всеки(напр.Артист,Художник) .
Перспективата е такава-Унииверсалност,всич
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.