"Сименс": Технология на успеха

Лошата реклама около проблемите с техниката за новите лични документи и големите опашки в никакъв случай не се отрази отрицателно на приходите на компанията за 2010 г.

Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Сименс"
Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Сименс"
Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Сименс"    ©  Цветелина Белутова
Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Сименс"    ©  Цветелина Белутова

"Сименс" е една от най-познатите големите световни корпорации. Но ако попитате българите за последната асоциация между фирменото име и живота през 2010 г., тя е с проблемите с техниката за новите лични документи и големите опашки. Този проект ще донесе на компанията 16 млн. лв. приходи през следващите пет години, а общо е за над 100 млн. евро.

Но всъщност бизнесът на "Сименс" е много по-широкоспектърен, така че лошата реклама в никакъв случай не се отрази отрицателно на приходите на компанията, които през 2010 г. нарастват с 25%, като от компанията твърдят, че тенденцията за ръст се запазва и през първите две тримесечия на 2011 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал