"Сименс": Технология на успеха
Лошата реклама около проблемите с техниката за новите лични документи и големите опашки в никакъв случай не се отрази отрицателно на приходите на компанията за 2010 г.
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Сименс" е една от най-познатите големите световни корпорации. Но ако попитате българите за последната асоциация между фирменото име и живота през 2010 г., тя е с проблемите с техниката за новите лични документи и големите опашки. Този проект ще донесе на компанията 16 млн. лв. приходи през следващите пет години, а общо е за над 100 млн. евро.
Но всъщност бизнесът на "Сименс" е много по-широкоспектърен, така че лошата реклама в никакъв случай не се отрази отрицателно на приходите на компанията, които през 2010 г. нарастват с 25%, като от компанията твърдят, че тенденцията за ръст се запазва и през първите две тримесечия на 2011 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход