"Монтюпе": В пъти по-голям

Продажбите на русенския завод за автомобилни компоненти се увеличиха четирикратно през 2010 г.

Скок на годишните приходи от четири пъти е успех, в който и да било сектор и държава, но в България си е направо постижение. Такова беше повишението на оборота на българското производство на френската Montupet: продажбите на русенския завод за автомобилни компоненти достигнаха 48 млн. лв. за 2010 г. спрямо 12 млн. през предишната година.

Добрите резултати се обясняват както с повишеното търсене в автомобилната индустрия, така и с добре изчисления план за развитие на компанията, който предвижда допълнително разрастване през следващите години. "Поръчките от клиентите са дори повече от очакваните и въпреки кризата продължаваме да се разрастваме. Обемите за 2012 г. ще са 10 пъти по-големи от тези през 2009", казва Майкъл Брисон, изпълнителен директор на "Монтюпе".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал