Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Проблемите на големите холдингови групи могат да се сведат до два основни типа. Единият е свързан с бизнеси, които нямат, но искат. А другият – с бизнеси, които имат, но не искат.
През годините преди кризата на малко от техните мениджъри се налагаше сериозно да се замислят за това. Относително евтиният и достъпен кредит правеше придобивките дори и на големи компании възможни. Често това изкушаваше индустриални групи да навлизат в сектори, които не разбират и не могат да впишат в настоящето си портфолио. Същевременно липсата на синергия и лошото управление на хаотичните структури не си проличаваше заради растящите пазари. Така никой не искаше да се отървава дори и от най-несвойствените за групата си дейности.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.