Храни и напитки: Вътрешен пазар на диета
И през 2011 г. оборотите в сектора не стигнаха рекордите от преди кризата
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Намалели продажби, внос на суровини и износ на традиционни продукти. Свиващо се потребление и продължаваща битка – за клиенти, и със стандартите за качество. Това са реалностите за хранително-вкусовата индустрия.
През 2011 водещите дружества в сектора отбелязват леко повишение на продажбите в стойност, характерно главно за производителите на експортно ориентирани стоки (пилешко месо, млечни продукти, безалкохолни напитки, вино, консерви, захар и захарни изделия). Ръстът обаче се дължи на инфлационните процеси, а вътрешното потребление се свива, посочват от "ИКАП България".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.