🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Храни и напитки: Вътрешен пазар на диета

И през 2011 г. оборотите в сектора не стигнаха рекордите от преди кризата

Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Намалели продажби, внос на суровини и износ на традиционни продукти. Свиващо се потребление и продължаваща битка – за клиенти, и със стандартите за качество. Това са реалностите за хранително-вкусовата индустрия.

През 2011 водещите дружества в сектора отбелязват леко повишение на продажбите в стойност, характерно главно за производителите на експортно ориентирани стоки (пилешко месо, млечни продукти, безалкохолни напитки, вино, консерви, захар и захарни изделия). Ръстът обаче се дължи на инфлационните процеси, а вътрешното потребление се свива, посочват от "ИКАП България".


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал