Храни и напитки: Вътрешен пазар на диета

И през 2011 г. оборотите в сектора не стигнаха рекордите от преди кризата

Намалели продажби, внос на суровини и износ на традиционни продукти. Свиващо се потребление и продължаваща битка – за клиенти, и със стандартите за качество. Това са реалностите за хранително-вкусовата индустрия.

През 2011 водещите дружества в сектора отбелязват леко повишение на продажбите в стойност, характерно главно за производителите на експортно ориентирани стоки (пилешко месо, млечни продукти, безалкохолни напитки, вино, консерви, захар и захарни изделия). Ръстът обаче се дължи на инфлационните процеси, а вътрешното потребление се свива, посочват от "ИКАП България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал