Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Добре известно е, че работата на ишлеме е преобладаваща, а и единствено възможна за стотици фирми в текстилния сектор. Чуждите партньори на българските дружества избират България заради ниската цена на труда. Но и заради трите С - сложността (на моделите), сериите (малки и трудни), сроковете (задължително кратки). Освен това в страната ни има относителна почтеност към чуждите марки, особено ако сравняваме с прословутия китайския рефлекс всички брандове да бъдат копирани и тиражирани като "реплики". За незапознатите – това е думата, зад която потребители и производители напоследък се опитват да скрият това, което преди години беше просто "менте". Плюс за сектора са и близките разстояния до Западна Европа, опитните мениджъри и шивачки, както и фирменото "винаги готов".
Изминалата 2011 е относително добра в поредицата лоши години, които застигнаха не само този бранш. Според Валерия Жекова, председател на Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил (БАПИОТ), някои компании в сектора са успели да стигнат нивата си на производство от преди кризата. "Вероятно това е резултат от изчерпването на запасите в магазините и складовете", отбелязва Жекова.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Няма лошо...все е нещо...:)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.