Машиностроене: Машинистите на икономиката

Индустрията има своите отличници въпреки забавянето в еврозоната

Най-силно присъствие в топ 20 продължават да имат доставчиците на 
компоненти за автомобилната индустрия: "Сензор найт индастриал", "Язаки България" (на снимката), "СЕ-Борднетце 
България", "Интегрейтид микроелектроникс България" (бившата ЕПИК), 
"Мелексис" и "Монтюпе"
Най-силно присъствие в топ 20 продължават да имат доставчиците на компоненти за автомобилната индустрия: "Сензор найт индастриал", "Язаки България" (на снимката), "СЕ-Борднетце България", "Интегрейтид микроелектроникс България" (бившата ЕПИК), "Мелексис" и "Монтюпе"    ©  ЦВЕТЕЛИНА АНГЕЛОВА
Най-силно присъствие в топ 20 продължават да имат доставчиците на 
компоненти за автомобилната индустрия: "Сензор найт индастриал", "Язаки България" (на снимката), "СЕ-Борднетце 
България", "Интегрейтид микроелектроникс България" (бившата ЕПИК), 
"Мелексис" и "Монтюпе"
Най-силно присъствие в топ 20 продължават да имат доставчиците на компоненти за автомобилната индустрия: "Сензор найт индастриал", "Язаки България" (на снимката), "СЕ-Борднетце България", "Интегрейтид микроелектроникс България" (бившата ЕПИК), "Мелексис" и "Монтюпе"    ©  ЦВЕТЕЛИНА АНГЕЛОВА

След лекия оптимизъм през 2010 г., когато приходите в машиностроителния сектор се увеличиха, 2011 г. се оказа отрезвяваща за бранша. Не че беше толкова лоша, колкото даде ясен сигнал, че възстановяването ще бъде бавно и мъчително, а рекордните години са останали далеч в миналото.

Сред първите двадесет компании в сектора отново са познатите лица, като средните им приходи дори са нараснали съвсем леко в сравнение с 2010 г.: 135.5 млн. спрямо 134.2 млн. лв. (и далеч над 2009 г.).


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал