Ритейл: Плътна мрежа

Догодина ще има нови имена в класацията на големите вериги

Класацията на най-големите компании в търговията води след себе си любопитен
извод. Българският потребител много яде, после си купува техника, а чак след
това се грижи за ремонта в дома си и обзавеждането.
Класацията на най-големите компании в търговията води след себе си любопитен
извод. Българският потребител много яде, после си купува техника, а чак след
това се грижи за ремонта в дома си и обзавеждането.
Класацията на най-големите компании в търговията води след себе си любопитен извод. Българският потребител много яде, после си купува техника, а чак след това се грижи за ремонта в дома си и обзавеждането.    ©  Надежда Чипева
Класацията на най-големите компании в търговията води след себе си любопитен извод. Българският потребител много яде, после си купува техника, а чак след това се грижи за ремонта в дома си и обзавеждането.    ©  Надежда Чипева

Ако вземем общата територия на София (приблизително 500 кв.км) и я разделим на броя на всички нови модерни магазини, които са част от големите вериги - близо 300 към края на миналата година, се оказва, че на всеки 1.6 кв.км има по един. А при население от около 1.2 млн. души излиза, че на едва 4000 столичани се пада по един такъв магазин.

Данните са впечатляващи, като се има предвид, че преди десетина години пазарувахме почти само в квартални магазини и пазари, а откриването на поредния супермаркет се превръщаше в митинг.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал