Дългосрочният ръст ще дойде от доволни клиенти и иновации

Николай Петров, изпълнителен директор на "Билла България":

Николай Петров: Обичаме да тичаме пред вятъра и не ни е страх, че ще настинем.
Николай Петров: Обичаме да тичаме пред вятъра и не ни е страх, че ще настинем.
Николай Петров: Обичаме да тичаме пред вятъра и не ни е страх, че ще настинем.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Николай Петров: Обичаме да тичаме пред вятъра и не ни е страх, че ще настинем.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Търговската верига залага средно 6% ръст на приходите си през всяка от следващите пет години

За 13 години на българския пазар австрийската верига Billa се наложи като втори по големина търговец на дребно (след Kaufland) и номер едно в сегмента на супермаркетите. Плановете на компанията за следващите пет години обаче са не по-малко амбициозни. Зад планирания 6% среден годишен ръст на приходите седят 2 основни фактора – иновации и запазване на високите нива на удовлетвореност на потребителите, които компанията мери. Разбира се, продажбите ще се увеличат и заради откриването на нови обекти – 8 за 2015 година. Ако този темп на експанзия продължи, още в рамките на следващата година или в началото на 2016 г. магазините на Billa в България ще надминат 100.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал