Храни и напитки: Повече инвестиции и пазари

Компаниите в топ 20 за сектора залагат на нови технологии и марки с традиции

   ©  ЦВЕТЕЛИНА АНГЕЛОВА

Нови продукти, пазари, клиенти. И последователни усилия за налагане на марки и за по-високи продажби в условия на свито търсене. Това е характерно за малките и средните фирми в хранителния бранш, които влизат в топ 20 на класацията "Гепард" за най-динамичните компании през 2013 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivanko77 avatar :-|
    ivanko77
    • + 3

    За пореден път ви моля в тази класация да не се включват компании, които са в списъците на НАП като некоректни длъжници, конкретно говоря за "Орион 2002", а "Орион 2001" е в несъстоятелност. Мисля, че е коректно спрямо бизнеса, такива фирми, вместо да бъдат сочени за добри примери, да си стоят само в списъците на НАП, а ако ви хрумни, може и да си направите и журналистическо разследване на какво се дължи този прекрасен ръст на "Орион 2002".

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал