Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 29 ное 2016, 12:41, 24058 прочитания

"Титанът", който предизвиква Google

Компанията започва с малък хоби проект, който се превръща в печеливша онлайн платформа

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Статията е част от класацията на най-динамичните малки и средни компании "Гепард". Поръчайте изданието на хартия или в pdf формат тук или на 02/4615 271 и 02/4615 349. Цена 15 лв. с ДДС и доставка.
Визитка:
Име: "Тайтън гейт"
Град: Варна
Основана: 2005 г.
Сектор: IT
Основател и изпълнителен директор: Пресиян Каракостов
Заради разширението на дейността компанията отвори офис и в София.
"Тайтън гейт" открива официално дейността си в България през 2005 г. с главен офис във Варна. Четири години по-рано обаче, през 2001 г., нейният основател, а в момента и изпълнителен директор, Пресиян Каракостов прави поредното доказателство, че

"Американската мечта" не е мит


По това време той живее в САЩ и превръща хоби проекта си PhoneArena в първата си печеливша онлайн платформа. Именно с нея "Тайтън гейт" дава начало и на дейността си във Варна. Сайтът предлага новини, ревюта и видеоматериали за почти всички брандове мобилни телефони, технически описания и всичко останало, свързано с тях. Бързото разрастване на потребителите в момента го подрежда до един от трите най-големи в света с повече от 26 милиона читатели месечно.

Екипът на PhoneArena публикува близо 1000 новини всеки месец, а видеофайловете, които предлага платформата, са гледани над 8 млн. пъти. Като един от най-старите технологични сайтове в глобалната мрежа PhoneArena вече е генерирал огромна база данни с технически описания на телефони, която се е превърнала в негова основна характеристика.

Следващата стъпка



в развитието на компанията е проектът PubGalaxy. Неговото развитие започва през 2013 г. На практика това е глобална онлайн агенция, ориентирана към собствениците на високия сегмент уеб сайтове, която им оказва съдействие в привличането на рекламодатели и монетаризирането на позициите, които имат в глобалната мрежа. "През 2015 г. постигнахме много добри резултати благодарение на динамичното развитие на нашия нов проект PubGalaxy (pubgalaxy.com), който стартира през края на 2013 и се развива изключително добре", споделя Ивайло Иванов, оперативен директор в компанията.

По негови данни към края на миналата година клиентите на PubGalaxy са надхвърлили 250, а обслужваните сайтове са били над 1000. Набирането на персонал продължава. "Динамичният ръст на компанията ни постави пред предизвикателство, свързано с привличане на правилните таланти за организацията ни, с развиването на нови отдели и ефективното взаимодействие между тях. До момента 2016 беше много успешна за нас в това отношение, като през този период към нас се присъединиха над 60 души и същевременно успяхме да изградим солидна и устойчива структура, която да ни позволи да поддържаме устойчив ръст и през 2017 г.", каза Иванов.

Информацията, публикувана в сайта на дружеството, показва също, че с
ред неговите клиенти вече са водещи световни медии като VentureBeat и ТеchSpot. Според Иванов основните пазари са САЩ, Канада, Великобритания, Европа и Индия.

В момента двете платформи PhoneArena и PubGalaxy с обслужват от над 90 души. В първата са съсредоточени специалисти в сферите на писането и редактирането на ревюта, програмирането, създаването и обработката на видеоклипове, дизайна и бизнес развитието.

Екипът на втората дивизия в структурата на "Тайтън гейт" - PubGalaxy, обслужва по- различни дейности като онлайн рекламните продажби. Двете платформи се обслужват от обща администрация. Ивайло Иванов обяснява, че развитието на компанията, в чието управление участва, зависи пряко от изграждането на

Силни професионални екипи

С тази идея в края на миналата година "Тайтън гейт" откри офис и в София. Той се намира в бизнес център "Витоша" на бул. "България" №49. Обяснението на тази стъпка бе, че по този начин дружеството ще получи по-широк достъп до ресурса от опитни и квалифицирани кадри, от които има нужда. Те са основно в сферата на дигиталната реклама и висшия мениджмънт. Василев обяснява също, че решението за разширяване в София е било мотивирано от факта, че голяма част от опитните и кадри в IT сферата, притежаващи високо ниво на квалификация, опит и глобална визия за развитие, мигрират именно в столицата.

Основната дейност, която "Тайтън гейт" ще развива през втория си офис след Варна, е свързана с бизнеса на PubGalaxy и интернет рекламата. В края на миналата година, при обявяването на идеята за структуриране на нов екип в София, Иванов заяви, че той ще се занимава както с продажбите на дружеството, така и с акаунт мениджмънта, цялостно бизнес развитие и анализа на данни. Едно от основните предизвикателства, с които се налага да се справя "Тайтън гейт", е

Конкуренцията на големите

международни IT компании, представени у нас. Според Иванов в привличането на кадри за бизнеса си те разчитат по-скоро на позитивния имидж, който носят добре познатите им брандове. Оперативният директор на българското дружество твърди, че в момента "Тайтън гейт" поддържа почти същите нива на заплащане като тях, а социалните пакети, които предлага на служителите си, далеч превъзхождат тези на конкурентите й.

Ивайло Иванов твърди също, че утвърдените компании в сектора са изградили с годините тромави и бюрократизирани структури, които забавят развитието на младите кадри. За разлика от тях като компания, чиято динамика рефлектира в бурното й разширяване през последните години, "Тайтън гейт" непрекъснато открива пред служителите си възможности за заемане на по-високи позиции при показани добри резултати. Пак заради ограничения ресурс от кадри, необходими за развитието на бизнеса й, "Тайтън гейт" е разработила

Собствена система за интензивно обучение

и квалификация на кадрите си.

В няколко свои интервюто основателят и изпълнителен директор на дружеството Пресиян Каракостов твърди, че само три години след като започва дейността си, PubGalaxy вече е придобила известност като най-иновативната и мобилна компания в сферата на дигиталната реклама в Централна и Източна Европа.

Неотдавна от "Тайтън гейт" разпространиха и информация, според която PubGalaxy и глобалният хегемон в сферата на онлайн маркетинга и дигиталната реклама Google все по-често работят с едни и същи клиенти. А това според Каракостов е явен признак, че "Тайтън гейт" е сред малкото компании в света, влезли в директна конкуренция с Google.
Всички истории на компании от Гепард 2016

"Бер-Хелла термоконтрол" – Германският лидер от Божурище

"Банк тех сис" – Машина за пари

"Клас Бойчев" – Изгаря всичко, топли навсякъде

"Трък фери" – Има ли място на ферибота

"Тайтън гейт" – "Титанът", който предизвиква Google

"Програмиста" – Програмисти мисионери

"Интер карс България" – Разрушителят на статуквото

"Био фарминг" – Новата земеделска звезда на северозапада

"Стримона строй" – Печеливша комбинация

"Оптикоелектрон" – Да береш плодовете, засадени по време на кризата

"Балдаран" – Извор на растеж от Родопите

"Мебелор" – Семейна традиция в производството на мебели

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мебелен растеж по поръчка 1 Мебелен растеж по поръчка

В секторната класация в "Гепард" отново влизат производители с традиции и наложени търговски марки

11 мар 2020, 3015 прочитания

Най-динамичните компании за козметика и фармация: Хранителна добавка за растеж Най-динамичните компании за козметика и фармация: Хранителна добавка за растеж

Ръстът в сектора се генерира от хранителните добавки, лекарствата без рецепта и козметиката

26 фев 2020, 5521 прочитания


 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Гепард" Затваряне
Мебели: Компаниите залагат на обзавеждане по поръчка и износ

Възходящата тенденция в експорта се запазва и през 2015 г.

Още от Капитал
Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10