Двете ремаркета, които пораснаха до 120 камиона

Белгиецът Герт Бернард идва в България в средата на 90-те години с малък транспортен бизнес, но днес с неговите партньори управлява сериозна компания

"Много се гордея, че българският ми проект за транспортен бизнес успя. Не беше лесно. Имахме си проблеми, от които доста научихме", казва Бернард
"Много се гордея, че българският ми проект за транспортен бизнес успя. Не беше лесно. Имахме си проблеми, от които доста научихме", казва Бернард
"Много се гордея, че българският ми проект за транспортен бизнес успя. Не беше лесно. Имахме си проблеми, от които доста научихме", казва Бернард    ©  Михаил Ванчев
"Много се гордея, че българският ми проект за транспортен бизнес успя. Не беше лесно. Имахме си проблеми, от които доста научихме", казва Бернард    ©  Михаил Ванчев
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статията е част от класацията на най-динамичните малки и средни компании "Гепард". Всички текстове от изданието можете да откриете тук.

Визитка

Име: "България роуд тракинг"

Сектор: Транспорт

Създадена: 2006 г.

Управител: Герт Бернард

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kvitanov avatar :-|
    Bebeto
    • - 4
    • + 9

    Ръководил съм транспорта на фирма с 50 камиона! Това, че белгийските шофьори са производителни, а българските не е голяма лъжа и звучи смешно!!! Нашите отвяват и германци и шведи но имат два дефекта...трябва да им се плаща добре, защото в противен случай умеят да си го вземат сами независимо от техническите средства монтирани в съвременните влекачи! Ако не сте коректен като собственик или шеф то добрите напускат, а остават бавните, мързеливите и крадливите! Това белгийче не е разбрало азбучни истини и не знае къде се намира! За 10години трябва да вникнеш в Балканската душа, а не да се правиш на преуспял западняк! Единственото вярно е, че транспортът е рисков бизнес!!!

    Нередност?
Нов коментар