Кредит по мярка на клиента

Или как банките загърбиха конфекцията в банкирането и започнаха да предлагат индивидуални решения

Цената на услугата е пазарна и достъп до нея имат не само големите фирми.

Банкерите винаги са казвали, че на бизнеса не продават конфекция, а "шият по мярка". В ситуация на изгладени лихви, в каквато изпаднаха осезаемо през миналата година, това се оказва и единственият начин да се състезават за клиенти. Ако допреди няколко години моделът се предлагаше по-скоро за големите фирми, индивидуалният подход вече е достъпен и за по-малките. Ползите от това са, че конкуренцията между играчите на пазара е на възможно най-качественото равнище, банките стават все по-гъвкави и иновативни в предлаганите услуги, от което печелят най-вече потребителите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал