Веригите за потребителски стоки: Умерени купувачи

През 2018 г. ръстът на приходите на тридесетте най-големи търговски вериги се забавя, но остава приличен - над 8%.

Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статията е част от K100 - класацията на Капитал на най-големите компании в България. Вижте още за изданието или го поръчайте тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    santa_claus avatar :-P
    Santa Claus

    Да, ама не!

    Нередност?
Нов коментар