Веригите за потребителски стоки: Умерени купувачи

През 2018 г. ръстът на приходите на тридесетте най-големи търговски вериги се забавя, но остава приличен - над 8%.

Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Статията е част от K100 - класацията на Капитал на най-големите компании в България. Вижте още за изданието или го поръчайте тук.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал